Bozzeye Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Eg får tårer i augo når eg gjesper, det er kanskje normalt, men eg gjesper opptil fleire gongar om dagen. Frå 5 til 10 gongar ca, varierer litt frå dag til dag. Nokon som veit kva som er årsaken? Legger meg ca 22-00 (som i kveld) og står opp halv åtte nesten kvar dag. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det får jeg og... Det er helt normal og ufarlig. Hvis du er en B menneske, trenger du mer enn 8 timers søvn.. Vaio Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Ok. Eg treng kanskje meir søvn. Det er ein dårleg vane at eg legg meg so seint. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Føler med deg der... Jeg er B menneske deluxe og legger meg ofte i 12 tida og står opp 7.. Mord... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Sliter med samme problem.. Utrolig irriterende. Spesielt hvis du sitter å ser en trist film sammen med andre. Prøver å holde igjen gråten, men gjespet setter igang det hele.. Pain Hvordan finner man ut om man er A eller B menneske? Tror jeg er B. Endret 9. mai 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vet noen hvor lang tid et bmenneske må sove? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Vet ikke helt sikkert hvordan man finner det ut, men hvor lang tid det tar fra du våkner til du er klar til å jobbe tror jeg har noe med saken å gjøre. Jeg og faren min kan sove i tre-fire timer våkne, for så begynne å jobbe med engang, og klarer å stå opp uten problemer. Resten av familien min derimot, de trenger minst en halvtime-times tid for å våkne. Og det å stå opp etter tre-fire timers søvn er helt uaktuelt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 eg får også tårer i augene når eg gjesper, dt er i allefall heilt normalt, det er ka eg veit.. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Gjespen gjør at kjevebeinet eller noe sånt presser på tårekjertlene eller noe sånt. Wikipedia er din venn. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Kor lenge må eit A-menneske og eit B-menneske sove? Trur eg er B-menneske. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 såvidt jeg har forstått er vel forskjellen på a og b menneske når dem står opp? ikke hvor mye søvn dem trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå