bass_to_the_maxx Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 lurt å kjøpe en AMD XP1700+ nå eller vente til etter nyttår? jeg er veldig usikker... lurer på om det er noen smarte hoder der ute som kan hjelpe meg! :wink: Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 vel, prisene vil ikke dette noe mere før Barton eller Athlon-64 kommer på markedet...så, kjøp mens du kan Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 kommer ann på hva du sitter med nå det. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jo lenger du venter, jo billigere blir den. Jeg kjøpte meg en XP 1900 på komplett i dag, fordi jeg svidde min gamle. Er alltid surt å kjøpe noe, og så detter tingen i pris like etterpå. Sånn vil det alltid være. Har du penger og bruk for prosessoren, LØP OG KJØP! MVH Øyvind Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 sitter med med en AMD T-Bird.. har tenkt å overklokke litt men, T-birden er ikke så glad for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå