Manfred Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg sitter med en morsom utfordring. Det skal være noe så enkelt som en teller som viser hvor mange tegn man har skrevet i et tekstfelt. Problemet er at den oppdateres "1 tastetrykk for sent". Altså.. Jeg skriver "a", det står fortsatt 0, jeg skriver "ab", da står det 1. Den blir også "hengende etter" når jeg tar vekk tegn. På tross av at jeg har prøvd alt med myField.Invalidate(), myField.Refresh(); myField.ResumeLayout(true), this.ResumeLayout(true)... men den henger alltid etter forde... Noen som har noen gode forslag på hvordan jeg kan gjøre dette? (Den som teller ligger forresten som en event på KeyDown, og den oppdaterer teksten på en label) Endret 7. mai 2007 av Manfred Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Det var vel det ENE jeg ikke hadde testet... *banne og sverte høyt* Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Og dette var det ANDRE du ikke hadde prøvd på? private void textBox1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e) { Application.DoEvents(); label1.Text = textBox1.Text.Length.ToString(); } Endret 7. mai 2007 av jorn79 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Du har slutta å være morsom for lenge siden hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå