CeSium Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg hadde et program før hvor jeg kunne justere ned maskinen fra 2 ghz til 1.8 ghz osv. noen som vet hva det programmet heter eller? trenger det så maskinen min ikke skal bli så varm å slå seg av.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 www.cpuid.com Clockgen kan feks brukes til dette. Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 nei var ikke det programmet. skjønte foresten ikke en dritt av det der Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Joda, Clockgen gjør det du vil. Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 men jeg leter etter et annet program. er sånn grønt eller rødt flagg ved siden av klokka nede til høyre på skjermen når den er på og viser grade ved siden av. noen må jo vite hva jeg snakker om! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er det notebook hardware control du snakker om? Er vel i såfall først og fremst til laptops, hvis ikke det er det du har. Lenke til kommentar
CeSium Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 ja var akkurat det der jeg mente og ja jeg har en laptop.. tusen takk Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 er det noe lurt\vits å justere noe sånt på en laptop da? bare spør Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Prosessoren bruker mindre strøm, som resulterer i lengre batteritid og kjøligere maskin. Så er absolutt vits ^_^ Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 ah...ops! tenkte ikke på det Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg klarer ikke å få notebook hardware control til å fungere. Får mld "Object reference not set to an instance of an object" Har lagt inn dotnet framework2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå