drugis Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hey! har eit hull nett i underkant av puppemusklene er ikke så stor som andre jeg har sett men ser den litt. har egentlig alltid sjenert meg litt men ikke så gale. lurer egentli på om det er noen måte å trene den hula på? hehe, hva er det for noe? manglende ben ellerno? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Svar fra lommelegen ang. pectus carinatum som det så fint heter : http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=334623 Man kan trene for å heve område med muskelmasse. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 tusen takk. men er egentli det motsatte enn fuglebryst da? her en innover bulk, ei lita koselig hule. trener en del i tillegg so får unaturlig hevet brystmuskler hehe. Lenke til kommentar
roger1996 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 tusen takk. men er egentli det motsatte enn fuglebryst da? her en innover bulk, ei lita koselig hule. trener en del i tillegg so får unaturlig hevet brystmuskler hehe. heidu haha, kanskje litt sent med svar, men tok operasjonen for pectus exvatum ( hull i bryte ) for en uke siden, og vil bare anbefalle deg og ta operasjonen hvis det plager deg. Har aldri følt meg bedre og operasjonen var ingen sak. Noen dager på sykehuset, gjorde ikke særlig vondt heller, så er det hjem og hvile. Hahah vetdet er 6 år siden, så håper du har operert før nå igrunn! xoxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå