christofferv Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Prøvde meg på nokre "close-up" bilder av ein blom og ein fugl i dag.. Her er det beste fugle bildet: Og her er det beste blome-bildet (ikkje akkurat det beste da.. Men, det som vart finest med svart-kvitt) Kommentarer er alltids velkomne! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Bilde#1: Litt mye luft over fuglen, og grenen den ligger på kunne vært litt mer fokusert. Bilde#2: Ble litt kjedelig, hadde kanskje vært bedre med farger. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Synd nebbet på fuglen var litt uklart, men ellers en flott fangst da Det nederste bildet falt jeg for, jeg synes det var utrolig fullt av følelser og jeg fikk tanker om livets ende, på en fin måte... veldig utrykksfullt. Når bilder taler til meg på en slik måte blir ofte det tekniske litt uviktig for meg.... Flott bilde! Lenke til kommentar
Renzir Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Enig med Ramona, synes blomsterbildet var det klart beste. Det var noe enkelt og rent over det, samtidig som det vekker mange følelser. Generelt veldig glad i BW. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg syntes du utnytter BW veldig fint, du får frem formene i bildet veldig godt, uten at deter for mye farger som trekker blikket mot enkelte objekter. I tillegg er det veldig fullt av følelser m.m. Fuglebildet syntes jeg det ble for mye luft oppe, sånn egentlig, men ellers litt av et bilde Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg syns at bildet er fint som dte er nå, men hva med å prøve å få fram fargen i bare blomsten? En veldig svak rødfarge? Lenke til kommentar
Tia Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 To veldig kule bilder. Du har fått perfekt lys på fuglen. Bilde sa meg ikke så mye, utnom at det var en fugl. Det andre bildet derimot ga meg en trist steming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå