Gå til innhold

Hjelp til og finne Nytt Hovedkort


jarex

Anbefalte innlegg

Heisann folkens,

sitter her og river meg i håret skal ha ett nytt hovedkort til en maskin her, eneste jeg faktisk MÅ ha på dette er 8x onboard sata porter og 5x pci porter, cpu sokkel og minnetype kan være hva som helst, hovedkorte må også være og få tak på idag.

 

takk for forskudd, håper på raske svar :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann folkens,

sitter her og river meg i håret skal ha ett nytt hovedkort til en maskin her, eneste jeg faktisk MÅ ha på dette er 8x onboard sata porter og 5x pci porter, cpu sokkel og minnetype kan være hva som helst, hovedkorte må også være og få tak på idag.

 

takk for forskudd, håper på raske svar  :cool:

8560866[/snapback]

Tror du har et lite problem her ja.

Jeg fant ingen med 5 PCI porter og 8 onboard S-ATA...

Men, fant en del med 5 PCI porter her...

Men, mulig du trenger 6 PCI porter, siden skjermkortet bruker en port også:

Var bare ett kort med det =S

Lenke til kommentar

hmm, da tror jeg ikke du har annet og gjøre enn og kjøpe 2 PC'r :)

For, tror ikke det fins kort med 6 PCI porter (siden en går til AGP/PCIe kort), til noen fornuftig socket i det hele tatt... (da mener jeg 775/AM2/939).

Og hvertfall ikke med 8 sata porter, tror ikke det er sata porter i det hele tatt på det jeg fant :p

 

EDIT: Hvis du vurderer det kortet med alle PCI portene, merk at det er socket 604, så var det ikke så halvgærn pris på CPUene heller: [KlikkBar]

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Heisann folkens,

sitter her og river meg i håret skal ha ett nytt hovedkort til en maskin her, eneste jeg faktisk MÅ ha på dette er 8x onboard sata porter og 5x pci porter, cpu sokkel og minnetype kan være hva som helst, hovedkorte må også være og få tak på idag.

 

takk for forskudd, håper på raske svar  :cool:

8560866[/snapback]

 

Er bare LITT nyfiken på hvorfor du MÅ ha 5 PCI slots på det HK'et?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...