jarex Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Heisann folkens, sitter her og river meg i håret skal ha ett nytt hovedkort til en maskin her, eneste jeg faktisk MÅ ha på dette er 8x onboard sata porter og 5x pci porter, cpu sokkel og minnetype kan være hva som helst, hovedkorte må også være og få tak på idag. takk for forskudd, håper på raske svar Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Heisann folkens,sitter her og river meg i håret skal ha ett nytt hovedkort til en maskin her, eneste jeg faktisk MÅ ha på dette er 8x onboard sata porter og 5x pci porter, cpu sokkel og minnetype kan være hva som helst, hovedkorte må også være og få tak på idag. takk for forskudd, håper på raske svar 8560866[/snapback] Tror du har et lite problem her ja. Jeg fant ingen med 5 PCI porter og 8 onboard S-ATA... Men, fant en del med 5 PCI porter her... Men, mulig du trenger 6 PCI porter, siden skjermkortet bruker en port også: Var bare ett kort med det =S Lenke til kommentar
jarex Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 hehe, problemet er att jeg har 5x pci kort som skal i maskinen + evt agp\pci-e gfx kort, men jeg må ha 8x sata porter også Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) hmm, da tror jeg ikke du har annet og gjøre enn og kjøpe 2 PC'r For, tror ikke det fins kort med 6 PCI porter (siden en går til AGP/PCIe kort), til noen fornuftig socket i det hele tatt... (da mener jeg 775/AM2/939). Og hvertfall ikke med 8 sata porter, tror ikke det er sata porter i det hele tatt på det jeg fant EDIT: Hvis du vurderer det kortet med alle PCI portene, merk at det er socket 604, så var det ikke så halvgærn pris på CPUene heller: [KlikkBar] Endret 8. mai 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Heisann folkens,sitter her og river meg i håret skal ha ett nytt hovedkort til en maskin her, eneste jeg faktisk MÅ ha på dette er 8x onboard sata porter og 5x pci porter, cpu sokkel og minnetype kan være hva som helst, hovedkorte må også være og få tak på idag. takk for forskudd, håper på raske svar 8560866[/snapback] Er bare LITT nyfiken på hvorfor du MÅ ha 5 PCI slots på det HK'et? Lenke til kommentar
jarex Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 jeg må ha 5x pci til kontroller kort Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Javel, men jeg er redd for at du ber om for mye! Lenke til kommentar
jarex Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 jeg er sikker på att jeg har sett ett fra Tyan eller Iwill en gang i tiden men kan ikke finne dem igjen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Men, hva har du brukt fram til nå da? Og, vurdert og kjøpe ett med færre PCI sloter, og kjøpe en større kontroller eller eksternt harddiskkabinett? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 jeg er sikker på att jeg har sett ett fra Tyan eller Iwill en gang i tiden men kan ikke finne dem igjen 8567404[/snapback] Er vel en logisk forklaring på det da. De er vel gått tomme, de/den som hadde disse på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå