Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 jeg vil gjerne vite om det er flere enn meg som er noe forbanna over sin ISP. jeg, en spille gal liten gutt, har fått bestillt 2Mbit aDSL (2048/256) fra www.bluecom.no har testet den GANG på gang. både mot itavisen's speedometer og andre i europa og USA. testene viser samme triste depprimerende svaret hver gang..... jeg kan rett og slett ikke få mere enn 0.8Mbit....utrolig nok så greier de det rett og slett ikke. de sier de har utbedret alle feil, TULL sier jeg. slikt som de har holdt på er HELT TOTALT IDIOTISKT. sitter og spiller feks AQ2 på TNX's servere, og pingen hopper plutselig fra 20 til 800+, alt blir laggette helt på bærtur. jobber med PC'er til daglig, så jeg vet at det ikke er PC'ens feil. i dag (26.12.02) hadde jeg en time en maks hastighet på 81kbit/s på itavisens test (samme fra dlsreports.com) GLEDER MEG når andre kan ta over, TeleHor ligger jeg langt unna (skifter teleopperatør nå og pga rotet dems). Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 jeg vil gjerne vite om det er flere enn meg som er noe forbanna over sin ISP. de sier de har utbedret alle feil, TULL sier jeg. slikt som de har holdt på er HELT TOTALT IDIOTISKT. Det kan være støy på linja mellom deg og sentralen, problemer i sentralen osv. Du bør jo feilmelde sambandet og få det sjekket. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 sorry, ingen feil, er 4 hop fra meg og www.vg.no og disse varierer fra 20 til 800 (2Mbit burde vere mere likt 10 i ping trudde jeg da) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 sorry, ingen feil, er 4 hop fra meg og www.vg.no og disse varierer fra 20 til 800 (2Mbit burde vere mere likt 10 i ping trudde jeg da) Nåja, det kan utmerkt godt være lokalelinjeproblemer når du sliter med lave hastigheter, ping har vel ikke mye med hastighet og gjøre så og sette likhet mellom 2Mb/s og lav ping tror jeg er litt optimistisk. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 da jeg slet med TeleHor greide dems 1 Mbit ihertfall og levere det de lovte, pluss mere.....merkelig at neste konkurent ikke en gang kommer over 1 Mbit merket Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 da jeg slet med Telenor greide dems 1 Mbit ihertfall og levere det de lovte, pluss mere.....merkelig at neste konkurent ikke en gang kommer over 1 Mbit merket Da bør du jo klage, og gjør det på en seriøs måte. Brev og dokumentasjon er en grei måte og gjøre dette på. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Vet du hvor lang linje du har? 2Mb adsl,da skal du ikke ha så veldig lang linje.Har du vanlig telefon på linja?Delt access altså......hvis du mailer meg telefon nummer så skal jeg måle linja di(jeg er feilretter for Telenor(ikke ansatt i Telenor,men eksternt firma)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå