Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg driver en del med bilder osv og kunne gjerne tenke meg å føye meg inn i web design rekken :)

Jeg er totalt grønn når det gjelder web design, men har bestemt meg for å lære det rett og slett, og da fra basic til nesten topen :hmm:

Så, jeg vet det finnes en masse guider inne her på forum som jeg kan kose meg med, men det jeg lurer på er:

1. Trenger jeg å kjøpe et domene for å teste ut og lære det? I tilfelle nei, hvordan kan jeg få startet(basic til top :blush: )

2. Jeg leser en god del på forum, men poster ikke så mye :( Og fant denne siden. Først og fremst meget fine bilder... jeg likte oppsettet på hvordan man kunne "bla" i bildene og lurer på om det er mulig å ha en webside der man både har dette album programmet og annen tekst osv.. ny side liksom :pBananAlbum

Har lest en masse om alt mulig og følger jeg forstår en del men mangler basicen til å forstå hoved momentene som hvordan teste bananalbum for eksempel :) ?

Hadde vert flott med litt opplysninger og diverse.. linker er glimrende også, nye guider og alt du kan komme på som har vert nyttig for deg når du var i oppstartings fasen.. :)

Edit: Må vel lære html før css? :p Men uansett så er xhtml og css målet å lære..

Endret av Parabox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...