Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sugermerke! Bra/Dårlig.. Hvor helst?

Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg drevet med denne jenta en liten periode.. 2 månder ca.. også ja i starten var alt vanlig, men etter vært så ble det kosing/holding også nå klining.. men ja så var det sugemerket :love::no: hva er "det perfekte" sugemerke liksomt.. ja har hørt halsen, men akkuratt hvordan?

Endret av Benny9191
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sugemerker må være det styggeste noensinne! jeg ser heller at folk går rundt med åpne sår enn med digre sugemerker over hele halsen.

8560845[/snapback]

Enig. Hva er så supertøft med sugemerker rundt halsen egentlig?

Lenke til kommentar
Sugemerker må være det styggeste noensinne! jeg ser heller at folk går rundt med åpne sår enn med digre sugemerker over hele halsen.

8560845[/snapback]

8560853[/snapback]

.. det gir vel "status", tipper jeg.

"Åååeh, alle har jo det, jeg vil ikke se ut som en retard" elns. er det jeg hører :innocent: Dessuten er det koselig med et merke som sitter en stund, og hver gang du ser på det tenker du på din kjære.

Selv foretrekker jeg de på skjulte steder. Er ikke så pent med et svært blodmerke på halsen, nei.

Lenke til kommentar

8560845[/snapback]

8560853[/snapback]

Enig så enig,

Sugemerker er oppskrytt..

Må si jeg egenlit tenkte på en helt annen suging når jeg gikk på tråden. :p

Lenke til kommentar

8560845[/snapback]

8560853[/snapback]

Enig så enig,

Sugemerker er oppskrytt..

Må si jeg egenlit tenkte på en helt annen suging når jeg gikk på tråden. :p

8560880[/snapback]

haha! ja, da er vi to, kanskje flere :p

Endret av Bilge^^
Lenke til kommentar

Sugemerker er herslig. Det fungerer forsåvidt som et minnesmerke man kan brife med hvis man f.eks har en jente som liker deg og du vet hun er svært sjalu, kan du lage et sugemerke på deg selv sånn at hun tror du har hatt deg dame i helga e.l :rofl:

Lenke til kommentar

Sorry, jeg må bare:

Sugemerker er SÅÅ 90's!

Det var kult når jeg gikk på barneskolen(hvis det noen gang kan kvalifiseres som "kult")og det begynner å bli en god stund siden.

Virkelig: ikke gjør det. Det er superharry, og ikke fint og absolutt ikke kult lenger.

Det fins mye annet som er både koselig og godt man kan gjøre. ;)

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg kan tenke å gjøre det på madamen er for å irritere henne litt. Helst på en av puppene da, siden de trekker normal oppmerksomhet.

Men er enig med de felste her inne. Det er bare stygt.

Få henne til å suge noe annet :whistle: som øreflippen din :innocent:

Lenke til kommentar

Sugemerke er stygt og super-fj0t10z.

Husker jeg kom hjem fra en laaang natt på byen og husker at jeg møtte en venninne jeg ikke hadde møtt på nesten et år.. resten av kvelden er veldig "blury"

men da jeg våkna tørr i kjeften neste morgen og traltet ut på badet for å pisse la jeg merke til et stort sugemerke på halsen, tenkte jaja, koste meg vell i går da... steller mer over dassen vipper ut "Stanley" og legger merke til sugemerke nr. 2 xD

Fikk sjokk og hylte ut fyllesyk som jeg var: Men i helvete har sugd meg nå, uten at jeg fikk vite det?

familien lo som bare det da jeg valset vidre inn på kjøkkenet for å ha meg noe mat :blush:

Lenke til kommentar
.. det gir vel "status", tipper jeg.

"Åååeh, alle har jo det, jeg vil ikke se ut som en retard" elns. er det jeg hører :innocent:  Dessuten er det koselig med et merke som sitter en stund, og hver gang du ser på det tenker du på din kjære.

Selv foretrekker jeg de på skjulte steder. Er ikke så pent med et svært blodmerke på halsen, nei.

8560871[/snapback]

Nå er det jo ikke sånn at alle går rundt med sugemerker da.

Og skal man ha et slik at man tenker på kjæresten hver gang man ser det, er vel ikke halsen akkurat det beste stedet. Jeg klarer nemlig ikke å se meg selv på halsen :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...