vannslangen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hei. Skal ha meg et "hobbykamera" for ute/inne bruk. Er ikke ute etter et proff-kamera, men et greit amatørkamera for allroundbruk til 2-3 lapper. Er Canon IXUS 70 noe å satse på? Eventuelt andre? Er opptatt av at det skal være tynt, noe som dette ser ut til å være. Håper på svar EDIT: Ser at komplett.no har Canon Ixus 800 IS på tilbud denne uken. Kanskje jeg skulle gå for den heller. Endret 8. mai 2007 av vannslangen Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 nå har jeg kjøpt uansett - casio ex-z700 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du gadd ikke å vente lenge på svar, noe som kunne vært lurt Ixus 800 har optisk bildestabilisator, som er en fordel fremfor Casio'en. I tillegg har Ixus-modellene tradisjonelt hatt noe mindre støy på bildene. Jeg ville heller valgt Ixus 800, som er regnet som et av de desidert skarpeste kameraene i dette segmentet, enn Casio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå