VesleKim Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du trenger strengt talt ikke å teste avtaren din Bare se på gamle innlegg... men det er jo testposter.... Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 jo, fordi den ville ikke endre seg, og det får jeg ikke sett i forige poster Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synd at det ikke går an å ha random avatar... Hvertfall ikke på den klassiske måten. Det finnes jo en annen metode, men kaker da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er ikke lov til å ha animerte avatarer på forumet! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synd at det ikke går an å ha random avatar... Hvertfall ikke på den klassiske måten. Det finnes jo en annen metode, men kaker da. Ja har sett noen få som har slik avatar som bytter bilde hver gang man oppdaterer siden... hvordan får men en sånn som passer til dette forumet? Har 3 forskjellige rammer til den jeg har nå som jeg liker og klarer ikke bestemme meg, det hadde vært en fin løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg