Gå til innhold

Den store våpentråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kanskje bare ut som ett luftgevær fra denne siden klokka 1 på natta :p

 

Edit: Jeg burde virkelig prøve å sove litt nå for tida, trøtt klokka 1 er ikke helt bra før nyttårsaften..

 

Men helt seriøst, umulig å si om det er bra eller ikke ut fra ett sånt bilde..

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

Prøver du å teste oss her eller, BirgerCaC?

 

Ut i fra bildet så er det ikke en hagle. Ikke luftpistol. Ikke grovkalibret rifle, og jeg tviler sterkt på at det er salongrifle på grunn av det korte løpet. Da tror jeg vi står igjen med et luftvåpen. Om det er bra eller ikke er umulig å si.

Lenke til kommentar

Du vet jo ikke en gang hva slags gevær det er!

Rifle, luftpistol, hagle...

Siden du postet bildet bør du vel vite det selv.. Og det ser mistenkelig ut som ett luftgevær på grunn av "lyddemperen" (husker ikke hva den utveksten på luftgevær heter) ytterst på løpet, det faktum at det ikke har magasinbrønn, definitivt ikke er en hagle og heller ikke har tydelig riflemekanisme sett fra denne siden.. Og når du legger ut ett slikt bilde som er direkte dårlig og lite informativt kan du ikke forvente at resten av verden vet hva slags våpen det er snakk om..

om det er ett godt våpen avhenger også av personlige preferanser, siden det ikke virker som du har lyst på hjelp utifra de siste innleggene dine sier jeg bare takk for meg inntil du kommer med noe litt mer konstruktivt..

 

Edit: Retta noen feil

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

he he nei luft gevær altså det er ikke det nei for jeg vet hva jeg snak ker om å siden jei vet noe som dere ikke vet så betyr det at jei er super morsom og super smart xD xPPP

Du minner meg om en bruker som har vært aktiv i denne tråden de siste dagene, men nå i det siste har han forsvunnet helt.. Du kjenner han vel ikke tilfeldigvis? :p

 

Oh joy, det går an å ignorere brukere :D

Endret av ChristianL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Siden ingen har sagt noe, så får vel jeg gjøre det :)

 

Som svar til Doofenschmitz så har bror min et cz Brno som er .22 med mulighet fir ombygging til .177(eller blir det da .172?). Eneste som trengs er å bytte løpet og en liten sak for magasinet, og vips, så har du et artigere gevær :)

Lenke til kommentar

Fikk prøve den i .22LR og v17HMR-versjon med lyddemper. Luftvåpenet mitt lager faktisk mer lyd når han bruker .22, men når bytter til .17HMR så merker du det både på lyd og hvor mange ikea-kataloger(som vi testet med) en kan skyte gjennom :D

 

edit: Er .17Mach2 som navnet antyder, en rask(ere) ammunisjon?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...