Gå til innhold

Den store våpentråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man kan jakte med mange krigsgevær er det ikke tvil om, men at man kan kjøpe de med jakt som grunn holder ikke.

Kan jakte med Ag3, men det er ikke lov.

Også kan man vri på det, det er mange hjemmebygde rifler hovedsakelig til jakt som er ypperlige i krig.

F.eks rifla jeg skal bygge nå, effektiv på opptil 1200m men også presis nok på mindre avstander. Kraftkikkert og tofot så blir det en flott rifle, billig ammo og pakken på børsa skal ikke overskride 20.000kr.

Lenke til kommentar
At man kan jakte med mange krigsgevær er det ikke tvil om, men at man kan kjøpe de med jakt som grunn holder ikke.

Kan jakte med Ag3, men det er ikke lov.

Også kan man vri på det, det er mange hjemmebygde rifler hovedsakelig til jakt som er ypperlige i krig.

F.eks rifla jeg skal bygge nå, effektiv på opptil 1200m men også presis nok på mindre avstander. Kraftkikkert og tofot så blir det en flott rifle, billig ammo og pakken på børsa skal ikke overskride 20.000kr.

9199602[/snapback]

Det var heller ikke det som var utgangspunktet i spørsmålet mitt en 3-4 sider tilbake :)

Det hele tok utgangspunkt i en hypotetisk krigssituasjon og hvilke våpen du ville ta med deg ut i skauen om du fikk fritt velge...

Lenke til kommentar
blir ikke for jentene men det blir velidg synlig, er en grunn til at M16 ikke er nikel plated.

 

men på en skyttebane i norge har det lite å se, du skyter ikke one bedre med en sort pistol.

9212426[/snapback]

 

de er faktisk en fordel med matt svart pistol når det er mye sol, pga. gjenn skinn fra pistolen :thumbup:

Lenke til kommentar
vel, nå er det ikke så mye sol på den banen jeg er siden det er inni et fjell,

men selv forertekker jeg storte/mørke grå pistoler

9212936[/snapback]

 

å hehe da er vell det et heller lite problem, men du er vell kansje på stevne av og til?

jeg også foretrekker heller ikke blanke pistoler! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...