Gunfreak Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 du har 1 post i CS og du har 90 bak navnet dit, noe som får meg til å tro at du ikke har hatt et ekte våpen, spesielt da de færreste jeg har snakk med eller lest om syns Desert Eagle er et bra våpen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 Hehe, ganske enig. Dessuten skriver du som en gris! Lenke til kommentar
A14 Skrevet 26. august 2007 Rapporter Del Skrevet 26. august 2007 jeg har en desert eagle og den funker bedre en noen aen pistol.. når jeg bodde i usa hadde jeg en p90 og den hadde en utrolog dårlig presisjon + magasinet ble ødalagt hele tiden! 9364497[/snapback] hvor høy faktor har du?? hvilken model er det?? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 På P90. Er det ikke sånn at magasinet snur patronen før den går i løpet / kammeret eller noe ? De ligger jo liksom på langs. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jepp, Patronen blir rotert 90 grader i det den legges ned i kammer... hvordan de klarer å få denne mekanikken til å cylce 650 ganger i minuttet pålitelig er ett mysterie for meg edit: Jobben gjøres da i magasinet. Denne siden er en glimrende kilde til informasjon: http://world.guns.ru http://world.guns.ru/smg/smg13-e.htm viser litt lengre nede magasinet med rotert patron klar til å feedes ned i kammer. Endret 30. august 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg liker våpen Må hive meg på denne tråden. Har en liten samling av våpen selv: 2x Luft børser (1x avsagd ) 1x Salong børse (fra før krigen :D) 1x Tysker Rifle (fra krigen :D) 1x Hjorte Rifle (fra rett etter krigen ) 2x Hagler (Begge eldgamle. Og den ene er plomba ) Tror det var alle Lenke til kommentar
A14 Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg liker våpen Må hive meg på denne tråden. Har en liten samling av våpen selv: 2x Luft børser (1x avsagd ) 1x Salong børse (fra før krigen :D) 1x Tysker Rifle (fra krigen :D) 1x Hjorte Rifle (fra rett etter krigen ) 2x Hagler (Begge eldgamle. Og den ene er plomba ) Tror det var alle 9416469[/snapback] er det noen av dem som er registrert da?/lovlig? Lenke til kommentar
A14 Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 du har 1 post i CS og du har 90 bak navnet dit, noe som får meg til å tro at du ikke har hatt et ekte våpen, spesielt da de færreste jeg har snakk med eller lest om syns Desert Eagle er et bra våpen 9364868[/snapback] enig!! var på ett skyte stevne en gang der det var en med desetr eagle, greps vinkelen var utrolig brå pluss at grepet var lagd for folk med troll hender!! jeg rakk akkurat rundt det hehe med to fingre, pluss han hadde 300 i faktor og hadde likevell en del funk feil!! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 300 i faktor? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg liker våpen Må hive meg på denne tråden. Har en liten samling av våpen selv: 2x Luft børser (1x avsagd ) 1x Salong børse (fra før krigen :D) 1x Tysker Rifle (fra krigen :D) 1x Hjorte Rifle (fra rett etter krigen ) 2x Hagler (Begge eldgamle. Og den ene er plomba ) Tror det var alle 9416469[/snapback] er det noen av dem som er registrert da?/lovlig? 9416691[/snapback] Jada det vil jeg nokk tro, arva våpena etter min oldefar som nettop døde Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Avsagd luftbørse? :!: Ble det noen forskjell i lyden eller er det just for fun? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Just for fun Men det som er negativt er at luft trykket blir ikke så sterkt nå lenger, så kula får ikke ordentlig fart, så det skyter vel 40 meter nå :!: Endret 4. september 2007 av Jack_Daniels Lenke til kommentar
Strider91 Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Akkurat derfor er det greit med litt løpslengde. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) bort bort bort Endret 5. september 2007 av Sweet Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 men jo kortere løp jo lettere å skjule 9431881[/snapback] ... Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) edit: skjønte ikke ironien tydligvis... Endret 5. september 2007 av Sweet Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 6. september 2007 Rapporter Del Skrevet 6. september 2007 nei legg til igjen!! var dritt bra! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg er 16 år nå. Liker skyting men jeg lurer på hvilken våpen jeg kan ha i min alder!? Kan noen fortelle meg det. Mvh Kim. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 er du med i klubb eller har jeger prøven kan du eie hagler og rifler Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Ok. Jeg hadde litt lyst på en 22. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå