Arve28 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hjelp: installere winXP pro Hvordan kan jeg lage en bootCD i win xp pro? Lagde en i win 98, men når jeg starter fra G setup.exe sier den: This program cannot be run in DOS mode. Hva gjør jeg galt? bare installert win98SE før en gang og det gikk fint. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Er jo bare å boote fra orginal XP-cden. så er det bare å følge annvisningene. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Siden han spør om hvordan å brenne så betyr d kanskje at han ikke HAR den da...? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Ja, da blir det kanskje ulovlig kopi, som ikke er tillatt her. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 uhm...............finnes masse websider om de...feks www (part removed -xp.com men finnes også i MS's support sider vet jeg Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Har orginalen Bootet fra CD: Boot from ADAPI cd-rom : No Emulation Press any key to boot from CD.... Ugyldig systemdisk Sett inn en annen disk, og trykk en tast Testet også med win98SE orginalel. Samme problemet Noe annet jeg må ha gjordt galt? Noen steder jeg kan lese om hvordan gå frem steg for steg? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 bare for å sjekke: Du trykte en tast da det sto "press any key to boot from cd.." :-? for det virker som du ikke har gjort det også har den prøvd å boote fra disketten som er en ugyldig oppstartsdiskett! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 x: er cd romen din. står sikkert i a: etter oppstarts dikett. [*]x: [*]cd i386 [*]winnt.exe og du er i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå