Gå til innhold

Samsung plasmatv c96 eller Panasonic pv70?

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

Var i dag på Siba og så med egne øyne disse to tvene og da begynner jo tvilen å komme(igjen!!)

Sånn utseende messig er jo Samsungen en fryd for øyet,samme er jo Panasonicen,men ikke like bra men dog...Begge koster 12999.

Men hvis man sammenligner disse to tvene hvilken er "best"?

Hadde bestemt meg for Panasonic men tar en avgjørelse på nettet her og ser hva dere som kan dette med tver sier. (Samsungen er også plasma)

Så folkens nå har jeg sjekket side opp og side ned om hvilken tv jeg skal ha så nå lar jeg faktisk dere der ute bestemme for meg for jeg "klarer ikke selv"

Skal kun brukes til tv og dvd så valget er plasma..

Takker for innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært greit om du tok med modell-nummeret på apparatene, så vi kan vite hvilke du snakker om..

Men, jeg skal gi det ett tips når det gjelder kjøp av plasma per idag. Stikk innom nærmeste Expert, og se på Samsungs nyeste modell, PS42Q97. Den ligger til 16 999,- men du finner den lavere på kampanjer ol. Denne er sinnsykt rå! Har sammenlignet den direkte, på samme kilde, mot Pioneer PDP4270XA, og den eier Pioneer! Sortnivå som ikke kan sammenlignes, og farger som er helt utrolige.. Ikke minst skarpheten!

Lenke til kommentar
Hadde vært greit om du tok med modell-nummeret på apparatene, så vi kan vite hvilke du snakker om..

Men, jeg skal gi det ett tips når det gjelder kjøp av plasma per idag. Stikk innom nærmeste Expert, og se på Samsungs nyeste modell, PS42Q97. Den ligger til 16 999,- men du finner den lavere på kampanjer ol. Denne er sinnsykt rå! Har sammenlignet den direkte, på samme kilde, mot Pioneer PDP4270XA, og den eier Pioneer! Sortnivå som ikke kan sammenlignes, og farger som er helt utrolige.. Ikke minst skarpheten!

8560147[/snapback]

Hei og takk for svar-

Modellene heter pv70e og samsung c96 serien.vet ikke om noen annen modellbetegnelse.

Ja vet nok at den nye serien i q versonen er rå men den er nok litt for dyr for meg.

Vet du hvordan den litt enklere modellen altså c96 serien er da? Så den på Siba i går og sammenlignet mot Panasonicen og synes det var bedre bilde på Samsungen,men dette har jo ikke no å si da de sikkert ikke var skikkelig justert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...