TettSpaden Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei Har en X2 3800 som jeg bruker til bla konvertering av video filer, men uansett hva jeg gjør, om jeg setter begge kjernene til å bruke programmet, og prioritet på fullt, står cpu bruk bare på 50% og jeg klarer ikke å få den til å bruke mer. burde det ikke utnytte 100% av begge kjernene? Kan dette isåfall løses på noen måte? OS er Xp Pro På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette har vel kanskje med at programmet du bruker ikke er kopitabel med dobbeltkjerneprosessorer enda. Dette er det ikke så mye å gjøre med, men du kan jo alltids sende en mail til de som har laget programmet å spørre om de kommer til å slippe en versjon der programmet utnytter begge kjernene for fullt. Lykke til! - Erik Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har samme prosessor jeg og, og er sjeldent jeg ser et program som utnytter prosessoren 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå