Gjest fuck up Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei, jeg har sliti med anorexia siden foreldrene mine skillte seg da jeg var 9 år jeg er nå 17.. Jeg lurte på om noen av dere visste om en bok som handler om noen med dette problemet? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kjersti Scheen har skrevet Månefeen. Veldig fin bok. Lenke til kommentar
Gjest fuck up Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 tuusen takk for tipset, den må jeg prøve ;D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er skjønnlitteratur da. Hvis du vil lese noe mer fakta, så burde du lese Sterk/Svak av Finn Skårderud. Den er utrolig bra skrevet, og gir et ganske stort innblikk om den følelesesmessige siden av å ha sf. Anbefales både til pårørende og syke. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jona_* Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hej jeg heter jona er 16 hvis du vil kan du skrive til meg min msn er [email protected] kansje jeg kan hjelpe Klem en som vet hvordan du føler deg . Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Finn boken Wasted by marya, veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå