Uderzo Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Heisann ! Trenger litt hjelp til å velge hvilket av disse xbox spillene jeg burde kjøpe [*]007 James Bond Nightfire [*]TimeSplitters 2 [*]Whacked Jeg elsker multiplayer, hvem av disse har best multiplayer når det gjelder 2 spillere. Jeg har hørt mye bra om alle spillene, men har bare penger til 1 av dem Klarer ikke å bestemme meg, hjelp :-? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg synes Timesplitters 2 virker bra... Har fått mye positiv kritkk... :wink: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg synes Timesplitters 2 virker bra...Har fått mye positiv kritkk... :wink: Ja, jeg vet Alle spillene har fått god kritikk, derfor er det så vanskelig å velge..hehe Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Er det noen her som har prøvd noen av disse spillene ? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Av de 3 spillene du nevner så ville jeg uten tvil valgt Timesplitters 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Av de 3 spillene du nevner så ville jeg uten tvil valgt Timesplitters 2 Okay, jeg tror jeg satser på TimeSplitters 2 Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Har ikke prøvd noen av de, men jeg er ganske sikker på at Whacked er et barnespill? Bare så du er oppmerksom 8) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Har ikke prøvd noen av de, men jeg er ganske sikker på at Whacked er et barnespill? Bare så du er oppmerksom 8) Okay...setter en strek over "Whacked" Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Har nightfire og har spilt ts2 hos venner. Er kule på hver sin måte. Ts2 er kanskje større, men nightfire har sin "sjarm". Du må nesten prøve begge og se selv. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Takker for alle tipsene Jeg går for TS2 nå, og kjøper Nightfire senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå