Sladre Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei. Jeg skal formatere pc'n nå, men hvordan vet jeg hvilke drivere jeg må installere og hvilke typer? Mvh Sladre. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 For å vite kva drivarar du treng, er det nødvendig å vite kva komponentar maskina di består av. Om du legg ut ei liste over komponentane kan eg finne drivarane til deg. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er også litt interessant å vite hva operativsystem du har tenkt å legge inn igjen. Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 jeg har msi hovedkort (K8NGM2). XFX geforce 7600 gt. lydkortet er innebygd i hovedkortet. trenger dere mer? Det eneste jeg mangler nå er lyd driver. please hjelp meg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kva skal ein poste i denne kategorien? Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Les retningslinjene for denne kategorien her. Dette spørsmålet høyrer heime i kategorien for dei respektive komponentene og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg