Gå til innhold

Xbox 360 to get Blu-ray add-on

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, postet av Amrim hos Microsoft i går kveld kl 23 sånn cirka:

Originally Posted by crashoveridema0

Is microsoft going to release a blu-ray add-on for xbox 360? if so this  would really not make me happy. Cause I am a full supporter of hd dvd.[/quote}

Nope. We don't have anyone thinking, dreaming, designing or anything remotely related to blu-ray on Xbox. That doesn't stop people from thinking, dreaming, etc. about us doing it. But that doesn't make it reality .

Amir

Microsoft (HD DVD insider)

VC-1 video codec insider in BD/HD DVD

Så - kan vi gå videre i verden da? :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Microsoft har da allerede sagt at Blu-Ray vil være aktuelt hvis det er BR som vinner "krigen"

Lenke til kommentar
Nåja!

De hadde jo heller aldri planer om å slippe en 360 med HDMi-utgang.

Voilá, og så kom det "plutselig" en Elite.

Jeg stoler ikke 5 øre på Microsoft mer.

Ikke noe 360 med HDMi.

Forza Demo i April.

Dash Update 7. mai.

Ikke noe Blu-Ray?

Vel, tiden vil vise.

8565274[/snapback]

HDMI har de hele tiden sagt at de kan gjøre hvis behovet er der. Og nå kan de som tror de får en bedre 360 kjøpe seg en med HDMI hvis de vil. Et valg. Disse konsollene får små revisjoner i sin livstid. Sånn har det alltid vært. Så lenge den også fortsatt kan brukes med komponent for de med gamle HDTV'er så har Microsoft ikke dolket noen i ryggen, snarerer lagt til en ekstra liten fin ting (for de som synes det er viktig som sagt). Den ser jeg virkelig ikke problemet med. Og de sa aldri aldri til det heller.

Forza Demo'n i april 100% sikkert virkelig? Den var ny for meg - men utsettelser skjer hele tiden tiden i alle andre spillselskap. Verden går ikke under takk og lov.

Dash Update 7.mai ? Den var også ny for meg. Det jeg har lest var at det skulle komme i den andre uka i mai, og det må jo ikke bety at den spretter ut på mandagen for det. Og - hva som om det blir en par dager delay hvis de oppdaget noe galt? Men som sagt, der ser ut til at den kommer ut den uka her.

Lenke til kommentar
Jeg stoler ikke 5 øre på Microsoft mer.

Ikke noe 360 med HDMi.

Forza Demo i April.

Dash Update 7. mai.

Ikke noe Blu-Ray?

8565274[/snapback]

Første punktet er greit. Andre punktet, så ble jo spillet utsatt og dermed demoen også. Tredje punktet, så sa de "The week of May 7", ikke selve 7. mai. Og Blu-ray? Hvem vet, kanskje det blir standard i Xbox 720? :)

Edit: forøvrig er jo OP fabrikerte nyheter så strengt tatt burde vel denne tråden låses?

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...