Softshake Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei Sitter her med influensa og kanskje kyssesyken, og trenger noe å se på. Da jeg hadde influensa på nyåret prøvde jeg meg på the OC, og så episode på episode på episode i halvannen uke. Digga den serien Har desverre fullført den for en stund siden, og trenger noe nytt å se på. Vil gjerne ha en serie som er relativt lik the OC, men andre typer serier godtas og. The OC passa i alle fall perfekt til influensa forrige gang, og i med at det kun er noen få måneder siden sist har jeg ikke lyst til å se denne på nytt ennå. Kan nevne noen andre serier jeg har likt (og sett inn og ut for den saks skyld)tilfelle det er noe hjelp: -Stargate SG-1 & Stargate Atlantis -Lost -Prison Break -Heroes -24 -Smallville -Star Trek Voyager, Enterprise, TNG, og DS9 -Friends -Robin Hood (den nye til BBC) -Kyle XY -Eureka -Sex and the city -Joey På forhånd takk. Og pass dere, kommer det dårlige forslag kommer jeg og smitter dere Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hm, man har vel One Tree Hill? Har ikke sett det, men kan jo hende det faller i smak. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 her kommer nok gullape til å anbefale wilfire ;P den skal jeg snart se men jeg kan anbefale one tree hill! konge serie , er drama lignende OC på en måte! jeg digger den i hvertfall Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 One tree hill trur jeg passer veldig for deg, ganske likt The OC. Ungdoms dramaserie med mye bra musikk og fine damer, ellers kan du ta en titt på October Road. Ny serie, men kanskje litt mer voksent. Ellers så ville jeg sagt Wildfire, veldig bra serie. Handler om ei jente som kommer fra fengsel til en heste farm. Så forelsker hun seg i byens rikmansgutt, så blir det mye sjalusi osv. Selv om du ikke liker hester så er det en veldig bra serie. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Scrubs er jo heller ikke til å gå glipp av, selv om serien er ganske ulik OC... Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du burde ta en titt på One Tree Hill, jeg synes det er en veldig bra serie. Det er sikkert det nærmeste du kommer The O.C, tror jeg. Det er no i alle fall en bra serie Men vis ikke One Tree Hill er serien får deg, så prøv October Road. Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Takker for svar October Road var overraskende bra (i alle fall første episode) i forhold til hva jeg forventa. Tro jeg kommer til å se mer av denne Skal sjekke ut One Tree Hill etterpå. Husker jeg så en eller annen serie hos en kompis for et par år siden, hvor det var et hus ved en strand eller noe hvor damen (tror jeg det var) som eide huset "tok seg av"/ga et sted å bo til noen barn/ungdommer som ikke hadde foreldre eller noe. Vet ikke om denne serien er noe jeg, men bare kom på den i stad. Noen som husker hva den het? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Drama/annet; Life as We Know It Laguna Beach The Hills North Shore Veronica Mars Numb3rs Las Vegas CSI (Miami) Komiserier; Kongen av Queens Pizzagjengen Scrubs et lite utvalg, alle kan anbefales.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hold deg unna One Tre Hill. Det er The O.C med dårligere musikk, dårligere plot og mer sutring. Altså ikke verd tida di. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hold deg unna One Tre Hill. Det er The O.C med dårligere musikk, dårligere plot og mer sutring. Altså ikke verd tida di. 8642513[/snapback] lol , one tree hill er en av de beste serien ever. men nytter ikke å diskutere mot deg pga det går på smak og behag.jeg sier hvertfall at one tree hill er verdt hvert eneste minutt/sekund Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Enig med crypt, oth er minst like bra som oc. Dårligere musikk har dem heller ikke i oth så har dem faktisk bedre musikk og mer live konserter. husker det var en sesong hvor dem hadde den pub'n eller noe Peyton drev, der var det utrolig mye bra musikk der. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Du kan jo også sjekke ut Freaks and Geeks... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Som flere nevner; One Tree Hill.. Interessant plot, fine babes, veldig mye bra musikk osv. Jeg har selv sett ferdig The O.C. så kunne tenkt meg en ny serie å begynne på jeg også. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har sett alle episoder av the OC, prøvde meg på One Three Hill, falt ikke i smak.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har sett alle episoder av the OC, prøvde meg på One Three Hill, falt ikke i smak.. 8650328[/snapback] Det sier alle som ser The O.C før OTH :!: Jeg så OTH først og syns de begge er genial, men syns The O.C. er hakket bedre Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 South Beach - The hills - Laguna Beach: De to sist nevnte er ekte drama, ikke skuespill så gjør det veldig mye mer spennende. Er liksom folk som lever livet som de i Oc har, Laguna Beach er også kalt the real oc Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Takker for alle svar one tree hill falt desverre ikke i smak, men mye annet bra her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå