MercedesMotor Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) har hørt at du kan få lyd når du skyver opp telefonen. Har prøvd å finne det ut men fant ikke. Finnes det et program eller noe lignende som kan gjøre at det kommer lyd når jeg skyver opp telefonen? F.eks: når jeg skyver opp telefonen kommer det en tone... o.l Har Nokia N80 På forhånd, Takk! Endret 7. mai 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Takk for all hjelpen ......ikke helt nei 'Chop Chop' Trenger det veldig. Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 sikker på at du får til dette på nokia? en kamerat av meg har SE 850i og får det ikke til, noen jenter i klassen har 5200 eller hva den heter og får det ikke til og jeg har Samsung D600E og jeg har mange forskjellige lyder som jeg kan velge mellom når jeg "slider" telefonen Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Broren min har Nokia 6280 og har slide lyd, men han vet ikke ossen han fikk den. Men jeg har jo N80 (nyere versjon) og da burde det jo funke på min telefon. Tror jeg. Vet du hvor jeg kan laste ned lyder til dette? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Beste løsningen jeg kommer på er å bruke Best Keylocker. Det er egentlig et program for å automatisk sette på tastelåsen (mye bedre og gir mye mer enn lignende gratisprogrammer). Da kan du gjøre følgende: 1) Stille best keylocker til å automatisk sette på tastelåsen når du lukker slider 2) Stille best keylocker til å spille av en lyd når tastelåsen går på 3) Stille best keylocker til å spille av en lyd når tastelåsen går av Har ikke testet dett, men jeg regner med det burde fungere glimrende. Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe programmet selv faktisk. Det koster jo bare 5$ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Fant ut at jeg måtte teste det, og det funka glimrende. Eneste negative er at filene må være av type .wav Nå spiller telefonen min dørklokkelyden fra fra enterprise (TNG) når jeg åpner/lukker slideren. Sukk. Jeg er vist en nerd. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Takk, men tror jeg skal prøve å finne en lignende gratis program siden jeg vil bare ha lyd for morroskyld. Det jeg ville ha var en bil alarm som slås på *tik tik* Takk for hjelpen EDIT: Finner nok en crack til den filen der :!: www.media-convert.com <--- du kan konvertere filer til ---> ALT Hvis du har en MP3 lyd kan du konvertere den til .wav eller:::-> søk på google ' Super ' og last ned det programmet (gratis program og gratis konvertering) PS: etter du har konvertert på 'Super' blir det lagret i stasjon C: Endret 13. mai 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Å bruke cracks på små mobilprogrammer som koster peanuts er så teit at det rett og slett er latterlig. Den eneste det resulteter i er at folk ikke gidder å utvikle mer siden programmene deres bare blir cracket, og det går ut over oss alle. Når man kjøper en mobil til flere tusen kroner har man jammen meg råd til 30-40 kroner for et program også. Det koster faktisk mindre enn en pakke røyk eller en pils på byen. Angrer på at jeg hjalp når jeg ser slikt. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) jaja, men skjønner ikke hvorfor det ødelegger for andre? Og ikke si at du har aldri lastet ned noe ulovlig. Jeg er 99% sikker på at du har gjort noe av dette: - lastet ned musikk gratis fra internet (ulovlig) - lastet ned filmer gratis fra internet/program (ulovlig) - sett på filmer online på internet (ulovlig) +++Det er masse mer men kommer ikke på alt nå, så ikke kom hit og si at jeg/vi ødelegger for deg/dere. DA KAN JEG SI Cd spiller koster jo mer enn en cd så da har du nok penger til å kjøpe musikk fra butikken, du ødelegger for oss Dvd spiller koster mer enn en dvd film så da har du nok penger til å kjøpe dvd film fra butikken, du ødelegger for oss TROR IKKE DU HAR MYE Å SI NÅ Endret 13. mai 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) jaja, men skjønner ikke hvorfor det ødelegger for andre? Fordi _svært_ mye av programvaren til mobiler er utviklet av enkeltmennesker/små grupper. Og når folk bare piratkopierer deres programmer gidder de ikke mer. Utvalget blir mye mindre enn det kunne vært og det går ut over alle. (Om du ikke tror meg er dette fakta, jeg har flere ganger gjort oversettelser og av andre grunner hatt kontakt med slike mennesker, som bare legger ned alt arbeidet fordi de blir så fortvilet over piratkopieringen. Og ikke si at du har aldri lastet ned noe ulovlig. Jeg er 99% sikker på at du har gjort noe av dette: - lastet ned musikk gratis fra internet (ulovlig) - lastet ned filmer gratis fra internet/program (ulovlig) - sett på filmer online på internet (ulovlig) +++Det er masse mer men kommer ikke på alt nå, så ikke kom hit og si at jeg/vi ødelegger for deg/dere. Jeg har piratkopiert mye rart jeg, særlig da jeg var student. Men _aldri_ programmer laget av enkeltmennesker på ideelt grunnlag. Til og med da jeg var som blakkest som student. Hadde jeg ikke råd til programmet, sparte jeg til jeg hadde. Det er veldig stor forskjell på å piratkopiere slike programmer og musikk/dvd (selv om jeg ikke gjøre det heller lenger). - Mange har ingen skrupler når det gjelder å snike på trikken, forsyne seg en ekstra gang av noen som er gratis men bare en til hver person, etc. - Det å stjele fra en tigger ville de fleste aldri moralsk sett kunne gjort. Det har med moral å gjøre. Det er stor moralsk forskjell på å kopiere noe fra et stort softwarehouse/musikkstudio/filmstudio whatever, og en ideel fyr som utvikler genial programvare for "peanuts". DA KAN JEG SI Cd spiller koster jo mer enn en cd så da har du nok penger til å kjøpe musikk fra butikken, du ødelegger for oss Dvd spiller koster mer enn en dvd film så da har du nok penger til å kjøpe dvd fra butikken, du ødelegger for oss Dette har nada med saken å gjøre. Om mange av oss kopierer en film, slutter ikke Warner Brothers å lage film. Om en fyr sitter og utvikler et lite program, og mange av oss piratkopierer programmet slutter han å utvikle. TROR IKKE DU HAR MYE Å SI NÅ 8602059[/snapback] Jeg har mye mer å si. Endret 13. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Ossen vet du at 'best key locker' er laget av noen få personer, Einstein....du vet jo det meste.... jeg tror de som lager filmer blir like sure som de som lager programvarer til mobil. Dvd film er også peanut hvis du har penger til en dvd spiller du kan ikke si at jeg/vi ødelegger for deg/dere, når du har gjort lignende da du var ung. Jeg er 16 år, så du kan ikke si at jeg ødelegger for de andre. Du sa: "Jeg har piratkopiert mye rart jeg, særlig da jeg var student" da skal jeg også stoppe å piratkopiere når jeg kommer ut i arbeidsmiljøet som deg. Det er ikke stort forskjell mellom piratkopiere en program og laste ned en film, blir du tatt får du bot av samme sum. Og det har jeg nemmelig hørt fra en politimann som var på skolen vår pga. noen hadde stjålet 10.000 kr fra en annen elev, du har sikkert lest det på nyhetene/internet. Endret 13. mai 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ossen vet du at 'best key locker' er laget av noen få personer, Einstein....du vet jo det meste.... Alt jeg vet om best key locker er at det er laget av et lite privat firma i ukraina. Men det er laget av et lite firma, og shareware. Derfor betaler jeg, og har alltid betalt for slike programmer. jeg tror de som lager filmer blir like sure som de som lager programvarer til mobil. Jeg driter fullstendig i hvem som blir sure eller ikke. Et lite firma eller en enkelt person legger inn årene om piratkopieringen blir for stor, det gjør ikke et stor firma. du kan ikke si at jeg/vi ødelegger for deg/dere, når du har gjort lignende da du var ung. Jeg er 16 år, så du kan ikke si at jeg ødelegger for de andre. Du sa: "Jeg har piratkopiert mye rart jeg, særlig da jeg var student" da skal jeg også stoppe å piratkopiere når jeg kommer ut i arbeidsmiljøet som deg. Hyggelig at du prøver å vri på det jeg sa. Jeg sa Jeg har piratkopiert mye rart jeg, særlig da jeg var student. Men _aldri_ programmer laget av enkeltmennesker på ideelt grunnlag. Jeg har alltid betalt for programvare/shareware laget av små firmaer/enkeltmennesker. Hele livet mitt. Det er ikke stort forskjell mellom piratkopiere en program og laste ned en film, blir du tatt får du bot av samme sum. Og det har jeg nemmelig hørt fra en politimann som var på skolen vår pga. noen hadde stjålet 10.000 kr fra en annen elev, du har sikkert lest det på nyhetene/internet. 8602254[/snapback] Hva straffen er har jo absolutt ingen relevans. Her snakker man om moral. Og forøvrig så er det forskjell på piratkopiert programvare og film/musikk. Kopiering av programvare til privat bruk har alltid vært ulovlig, det har ikke kopiering av film/musikk vært. Hva en politimann mener om saken har ingen relevans. Hva domstolene dømmer derimot setter presidens. Og forresten, det du påstår om at en dvd koster peanuts er ikke sant. En dvd brukerman kanskje 1-10 ganger. Et slikt program på mobilen bruker man dag inn og dag ut over lengre tid. Sammenligner man pris på programmet og dvd med hva man får for pengene er det stor forskjell. Om du ikke har moralske skrupler fra å stjele fra de "små" som utvikler programvare, og som kjenner det svært fort på kroppen så værsågod. Men jeg reserverer min rett til å hevde at det ødelegger for alle oss andre. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 jeg har aldri kjøpt program til mobilen min, har aldri fått en piratkopiert porgram på mobilen heller. Jeg har prøvd å finne crack til noen programmer men har aldri funnet. Min teori: Du er sur siden du betalte lusne 30 kr, og jeg prøvde å få programmet gratis. Siden du har betalt skal du leke en person som aldri har gjort noe ulovlig. Jeg tror ikke på deg at du har betalt for alle programmene du har/hadde, mens film og musikk har du lastet ned ulovlig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jeg har aldri kjøpt program til mobilen min, har aldri fått en piratkopiert porgram på mobilen heller. Jeg har prøvd å finne crack til noen programmer men har aldri funnet. Min teori: Du er sur siden du betalte lusne 30 kr, og jeg prøvde å få programmet gratis. Siden du har betalt skal du leke en person som aldri har gjort noe ulovlig. Jeg har ikke kjøpt programmet. Bare lastet ned demo. Men om jeg finner ut at jeg vil fortesette å bruke det når demoen er utløpt, kommer jeg til å kjøpe det. Så din teori er helt feil. Forøvrig har jeg hatt mobil siden jeg var 17 i 96, og _aldri_ cracket et eneste mobilprogram. Jeg har da aldri påstått at jeg ikke har gjort noe ulovlig? Jeg tror ikke på deg at du har betalt for alle programmene du har/hadde, mens film og musikk har du lastet ned ulovlig. 8602658[/snapback] Det har jeg heller aldri påstått. Men jeg har betalt for alle programmer lagd av små programvarehus/enkeltpersoner. Jeg har derimot cracket et par slike programmer, for å fortesette å bruke de noen uker frem til jeg hadde råd til å kjøpe programmet, men da har jeg alltid kjøpt lisens så fort som mulig. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) 'Du har altså cracket et program, men kjøpte den så fort som mulig' Cracket er cracket.... jeg skal betale dem når jeg jobber og får penger <--- de neste 2 årene skal gå så fort som mulig. EDIT: Orker ikke å diskutere mer om dette, si din siste mening hvis du vil, men jeg stopper her. Jeg vet at det er slemt/dumt å piratkopiere, men ingen er perfekte. Fant en side med wav. lyder. Siden du har kjøpt programmet skal jeg gi deg denne: http://simplythebest.net/sounds/WAV/WAV_sounds.html Hvis noen vet om noen GRATIS programmer som lager lyd når du slider opp telefonen, så vær så snill og si ifra. Endret 13. mai 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) 'Du har altså cracket et program, men kjøpte den så fort som mulig' Cracket er cracket.... jeg skal betale dem når jeg jobber og får penger <--- de neste 2 årene skal gå så fort som mulig. Forskjell på uker og år ;-) EDIT: Orker ikke å diskutere mer om dette, si din siste mening hvis du vil, men jeg stopper her. Jeg vet at det er slemt/dumt å piratkopiere, men ingen er perfekte. Hadde ikke tenkt å diskutere dette i det hele tatt jeg. Men når noen kommer med påstander som ikke stemmer om hva jeg har gjort så må jeg svare. Fant en side med wav. lyder. Siden du har kjøpt programmet skal jeg gi deg denne: http://simplythebest.net/sounds/WAV/WAV_sounds.html Leser du det jeg skriver? jeg har ikke kjøpt programmet. jeg kjører demoversjonen. Når den er utløpt kjøper jeg programmet, om jeg har tenkt å fortsette å bruke det. Hvis noen vet om noen GRATIS programmer som lager lyd når du slider opp telefonen, så vær så snill og si ifra. 8602808[/snapback] Tror ikke det finnes til 3rd edition enda, men det kommer nok etterhvert om du har tid å vente. Både freeware og payware tilbudet til 3rd edition er litt "underernært" for tiden, siden os'et er såpass nytt som det er. Endret 13. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 vel, kanskje jeg glemte det. sorry for at jeg trodde du hadde kjøpt det. Hvor lenge varer prøve perioden? Takk for svar.... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) 16 dager. Edit: Søkte litt rundtforbi på nettet, og så vidt jeg kunne se er dette eneste alternativet foreløpig. Endret 13. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Ok, takk for svaret... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har nå konkludert med at det programmet ikke er verdt pengene. Man får lyd uansett når man åpner/lukker slider. Det er helt ubrukelig siden man får lyd selv når man har skrudd telefonen på lydløs. Ganske kjekt at den låses automatisk når man lukker slideren, men ikke verdt pengene bare av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå