Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkortet blir slått av når jeg spiller wow

Anbefalte innlegg

Hei.

Med en gang jeg har kommet meg inn på wow(burning crusade) så slår wow skjermkortet mitt av, og jeg får feilmeldingen; WoW error 132. Jeg har søkt rundt på nettet men finner ikke et ordentlig svar på dette. Jeg har prøvd blizzard's troubleshooting men ingen fremgang. Jeg har avinstallert og reinstallert alle pcn's drivere, jeg har formatert og jeg har oppdatert directx. Avinstallert og reinstallert wow. Men ingenting ser ut til å virke. Jeg har prøvd med forskjellige harddisker og ram brikker. Det ser ut som om Pcn bruker noe jeg fant i biosen kalt: Video off, dpms support, noe som gjør at skjermkortet blir slått av. Dette problemet har kunn oppstått etter at jeg har lastet ned de to siste patchene. Spillet fungerer helt perfekt på laptopen, bortsett fra seriøst lagg(sucky laptop). :(

Er det noen som har et svar til meg? ;)

Har btw msi nxgeforce 6800le tb128 skjermkort og Msi k7n2 delta 2 platinum hk

Endret av revol2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde akkurat det samme problemet. Det jeg fant ut var at det var skjermkortet, tror jeg... Så jeg bare rett og slett kjøpte nytt skjermkort så funket wow helt fint, ingen blå skjerm enda.. Har holdt meg borte fra Geforce pga så mye tull og tøys med de ''gamle/nye'' korta. I hvertfall det jeg hadde..

mvh

Isabell

Lenke til kommentar

Hm, nytt skjermkort skal prøves ut. Men tviler litt siden skjermkortet funker til alt annet og alle andre spill! Andre som kan hjelpe?

Edit: FÅR IKKE SPILLT :cry:

Edit2: skjer bare på mainen min, ikke altene.

Endret av revol2k
Lenke til kommentar

Bruker du plugins i WoW? Kan godt være at de lager problemer for deg. Dessuten: hvilke drivere kjører du til skjermkortet?

Har du hentet dem fra de offisielle Nvidia-sidene? Og når?

Har du lagt inn drivere for hovedkortets chipset?

Du bør også teste RAM'en din. Hent ned f.eks. Memtest86 og kjør igjennom 3-4 tester.

Endret av Caze
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har sett til at skjermkortet ikke blir overopphetet, har reinstallert spillet og prøvd uten addons og jeg har prøvd med ny ram. Har fortsatt det samme problemet...

8651793[/snapback]

Prøv eventuelt uten equipment. Har veldig sterke tvil til at det skulle vært grunnen, men kan hende noen videoeffekter får maskinen til å crashe, og at kun mainen din utsettes for disse (eventuelt effekter i outland). Ellers kan du prøve kontoen til en kompis, se om samme feilen skjer under samme omstendigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...