Kjeksmestern Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1601/skate/p1/ Høres lovende ut! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Godt at noen utfordrer Tony Hawk serien. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Godt at noen utfordrer Tony Hawk serien. 8559056[/snapback] Veldig godt, liker også at de prøver seg i den realistiske retningen. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg bare gleder meg mer og mer til dette spillet <3 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette blir tidens chille-spill for meg, Bare ligge å gli fram og tilbake i en eller annen skatepark og gjøre oldschool flips opp og ned fra benker og slikt. OOOOOH jeg gleeeeeder meg Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) håper dette blir mer realistisk enn Tony hawk-serien. jeg har hatt alle TH spillene siden 3'ern, det er kjempekule spill, men det er grenser hvor gøy det er å ta 3 saltoer med minst 1080 skru, for så å lande i en kilometer lang manual eller no ofte at jeg har lagd en custom skater, satt alle stats på 1, så det bilr mest mulig realistisk. håper vi får se realisme som vanlig 180 kickflip i moderat høyde ned trapper, isteden for sinnsvake hopp ut 20 etasjers hoteller for så å lande rett på asfalten... Endret 7. mai 2007 av Spazz Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Enig med Avion og Spazz her! Men jeg syntes serien begynte å tape seg rundt 3'ern da Men likte utrolig godt den funksjonen i det siste TH spillet hvor du brukte de to analogspakene til å styre hvert ben (selv om triksene ble relativt enkle) Håper dette er noe som kan brukes i en eller annen form i et annet spill, gjerne med grabs og grinds (Ser for meg en casperslide ala Rodney Mullen) eller en gap hvor han står på høykant av brettet. Egentlig vil jeg bare ha en fysikkmotor som gjør det mulig å gjøre alt som er mulig i virkeligheten (spør jeg om mye nå? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå