Gå til innhold

Game bærbar 10-20k

Anbefalte innlegg

Hei.. nok en gang trenger jeg hjelp til å finne meg en bærbar pc til gaming har nå stått til konfirmasjon og pc utstyret mitt skal oppgraderes..

Pcn skal brukes primært til spilling av wow,age of conan ++ dere skjønner sikkert poenget?

da jeg ikke har peil på laptoper er det kun 3 criterier jeg kan stille:

-2gb ram kan kjøpes i tillegg

-100gb++ trenger ikke noe særlig mer skal antaglivis ha ekstern til musikk osv.

-15" skjerm++

-vekt ingen betydning

det er lissom ikke mer og skrive.. jo pris er som i emne, 10-15k

Mvh Larsen :thumbup:

Endret av larsemannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bare ryktes det om en Zepto, men 6625wd kommer ut i morgen, og jeg er ikke i tvil om å ville anbefale denne til deg.

Den er en 15,5" stappet med ny teknologi.

Du snakker om å spille Age Of Conan(jeg gleder meg:D) som er et DX 10 basert spill.

Jeg tror Zeptoen vil komme til å kjøre AOC penere en det en Dell XPS m1710 klarer med tanke på at Zeptoen er utstyrt med et DX 10 kort, GO 8600(100% bedre en GO 7600). Ellers har Zeptoen Santa Rosa og muligheter for flashdisk.

Jeg skal Kjøpe meg en ;)

Lenke til kommentar

Hvis den skal brukes som spill-PC, så vil det bli billigere å kjøpe Dell XPS M1710, som er min sterkeste anbefaling.

Kjenner flere som har den, og har selv planer om å kjøpe en i nærmeste fremtid.

8561340[/snapback]

Tja, med 7200-prosessor og 7900gs-grafikkort i begge er 9400 to hundre kroner dyrere, men med to gig ram og 40 gig større disk. I prisklassen 15 store, synes jeg 9400 dermed er et bedre kjøp ...

Lenke til kommentar
Reagerte litt på hvor billig den zeptoen var i Danmark, er det noen som vet om den blir like billig her i Norge? Isåfall blir det ny pc på meg :p

8568242[/snapback]

Prisene til Netshop bruker å ligge på ca det samme eller faktisk lavere enn zepto.dk og zeptoexperten.dk så jeg regner med prisen på 6625wd vil ligge rundt det vi ser der nå.

Husk bare å legge til ca 9% for å regne om fra dansk til norsk valutta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...