Gå til innhold

Hvor lenge dusjer dere?


Hvor lenge dusjer du om gangen?  

196 stemmer

  1. 1. Hvor lenge dusjer du om gangen?

    • 0 - 10 minutter
      55
    • 11 - 15 minutter
      59
    • 16 - 20 minutter
      38
    • 21-25 minutter
      21
    • 26-30 minutter
      8
    • > 30 minutter
      9
    • Jeg vil bare stemme
      6


Anbefalte innlegg

Jeg dusjer ofte bortimot 7 timer etter trening. Før skolen går det i 3 timer, står opp litt tidlig å vis jeg rekker det er jeg der i 4 timer.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Neida, 5-20 min :p Spørs hvor mye tid jeg har. Men bruker dere såpe på kroppen hver dag? :hmm: Er ikke det nesten farlig?? blir ikke huden tørr? Her bruker jeg såpe på kroppen 2 ganger i uka ca.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dusjer jeg om morgenen varer det som regel ikke lenger enn i 10 minutter. Før pleide jeg å være i dusjen lenge hver morgen, men det endte med at jeg sovnet et par ganger.

Ellers er ingenting så deilig som å stå i dusjen, men ikke lenger enn til at fingrene rekke å bli "skrukkete". Da har jeg fått for mye av det gode, og blir slapp :p

Lenke til kommentar
hmm..Jeg dusjer bare om morgenen og aldri over 5min (har faktisk klokken med meg i dusjen og tar tiden)

8559998[/snapback]

 

Gnien?

8560015[/snapback]

Kanskje han betaler straumrekningen sjølv?

 

10-20 minuttar brukar eg, har ikkje behov for å stå der å kope noko lengre. Kose meg kan eg gjere i senga eller på sofaen, i dusjen skal eg vaske meg.

Lenke til kommentar
hmm..Jeg dusjer bare om morgenen og aldri over 5min (har faktisk klokken med meg i dusjen og tar tiden)

8559998[/snapback]

 

Gnien?

8560015[/snapback]

Smart?

8560039[/snapback]

Verken gnien eller smart.

Jeg følger et tidskjema om morgenen, og jeg synes det finnes mer intresant ting å gjøre enn å stå i dusjen i evigheter. Dessuten er vi 3/4 personer som skal dusje om morgenen og siden varmt vannstanken ikke er så veldig stor , kan ikke hver enkelt dusje i evigheter.

Lenke til kommentar

Tja, 2 timer var vel litt drøyt.

 

Om sommeren bruker jeg vel i gjennomsnitt ~8 minutter i dusjen.

Om vinteren bruker jeg minimun 15 min og gjerne opp mot halvtimen.

 

Grunnen til variasjonene med årstidene, er at det er så j**la kaldt i kjelleren der dusjen er, så klarer aldri å gå ut av dusjen til et luftlag med -20. :!:

Lenke til kommentar

Før (la oss si til jeg ble ca. 20 da), så dusja jeg gjerne opptil en halv time. Ingen problem. Nå klarer jeg meg fint på rundt kvarteret, +- 4 minutter. Runker ikke i dusjen, gjør det andre steder. Dusjen er ett fint sted for meg, der hvor jeg kan være helt alene for meg selv og mine tanker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...