froZZo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) jeg lurer på om Eltax Acura AMP-70 er en ok stereo forsterker. skal kjøre 2 rcf front. 90 watt og 115 db. 2*6.5sub i hver de er i 6ohm Eltax Acura AMP-70, Stereo forsterker, 2X50W RMS Endret 7. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nei,for å være ærlig er Eltax rent skrot og ikke verdt pengene. Jeg vil anbefale deg å putte litt mer penger i en forsterker,bare å si en pris så kan jeg sjekke bruktmarkedet for deg. Men om du ikke er villig til å betale mer kan du se på Sonic Impact T-amp. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 kjøpte forsterkeren for 350 kr + frakt jeg da, demovare. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Så fordi det kostet lite så tilsier det at produktet er kvalitet? På forsterkere i den prisklassen spares det i alt,og resultatet er alt annet enn vakkert. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Men om du ikke er villig til å betale mer kan du se på Sonic Impact T-amp. såg feil. Endret 7. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Så fordi det kostet lite så tilsier det at produktet er kvalitet? På forsterkere i den prisklassen spares det i alt,og resultatet er alt annet enn vakkert. 8558984[/snapback] jojo men skal bare ha lyd ut av høytalene. muttern og fattern som ska bruke detta, og de har ikke no anna en 20 år gamle integrerte høytalere i tv en nå Endret 7. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Postet du for å kverulere eller for å få meninger om forsterkeren? Jeg linket til den fordi den er et veldig rart eksempel på at det er mulig å få en brukandes forsterker til under tusenlappen. Så du det som et problem at jeg linket til en som koster mindre? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Postet du for å kverulere eller for å få meninger om forsterkeren? Jeg linket til den fordi den er et veldig rart eksempel på at det er mulig å få en brukandes forsterker til under tusenlappen. Så du det som et problem at jeg linket til en som koster mindre? 8559027[/snapback] nei jeg bare stusser på om eltax amp-70 er ok for to gamlinger som skal ha litt bedre lyd. dette skal ikke vere no hi end anlegg, og som sagt skal jeg bare få lyd ut av høytalerene. derfor lurer jeg kommer det ok lyd ut av fronthøytalerene med eltax Endret 7. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det finnes en del mellom skrot og high-end Morsomt at så mange bruker high-end som et eksempel i sånne sammenhenger. Joda,det vil komme lyd ut uten tvil. Men denne vil være forvridd i stor grad og om disse gamle karene skulle finne på å ønske litt trøkk kan det fort gå galt. Men for all del,lyd vil komme ut i den forstand at det ikke er stille lenger Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) jeg lurer på om Eltax Acura AMP-70 er en ok stereo forsterker. 8558761[/snapback] Nei, det er ikke en ok forsterker. Rett og slett dårlig som å kjøpe en brukt lada... Endret 7. mai 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) jeg lurer på om Eltax Acura AMP-70 er en ok stereo forsterker. 8558761[/snapback] Nei, det er ikke en ok forsterker. Rett og slett dårlig som å kjøpe en brukt lada... 8560556[/snapback] selv om jeg bare betalte 350 kr for den? den koster jo egentlig 700kr. Endret 7. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 selv om jeg bare betalte 350 kr for den?den koster jo egentlig 700kr. 8560756[/snapback] Igjen,prisen har ingen betydning. Og det sier seg selv at når du betaler 350 for et produkt som primært koster 2500-3000 for kvalitet, at du ikke har skutt noen gullfugl. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Den er sikkert grei nok, den gjør nytten, men er ikke nok ikke noe å juble for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå