Håkki Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det går ikke ann å laste ned i firefox lenger. Hvis jeg skifter til IE modus funker det, men ikke i firefox modus. Andre nettlesere funker greit. Hvordan kan jeg fikse det? Har prøvd DownloadStatusbar uten at det funket Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 har du prøvd å installere på nytt? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Jepp uten hell. Kan laste ned filer, men ingen bilder. Når jeg laster ned filer kan jeg ikke se at jeg laster de ned via firefox, men når jeg går inn i nedlastningsmappen ligger filen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 prøv å slett downloads.rtf i profilmappa (documents&settings\"bruker"\programdata\mozilla\firefox\"ettellerannet"\downloads.rtf) aner ikke om det funker, men det er vært et forsøk. har hjulpet meg flere ganger å slette extenions.rtf når extensionene (god norsk her ) mine plutselig forsvant i FirefoxPortable og ThunderbirdPortable. (husk å ta bakup før du sletter den da ) Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Du er en gud. takk det funket! Hva skal jeg med backupen hvis det funker? slette den for godt? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Takker igjen. Respekt. Har slitt med dette lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå