aldrimerforum Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) I den anledning lurer jeg på om noen vet hvor det kunne vært mulig å leige seg en (i trondheim) Føler det vil gå mye energi til spille hvis jeg skulle sykle ivei med offroaderen min. Endret 7. mai 2007 av TorgeirS Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Oivind_dahle vet en del om dette temaet. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Han sykla da aldri? Eller gjorde han det? Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ikke bruk offroadsykkel!! Du kommer til å bryte sammen i gråt når du ser alle racerne tråkke lett fra deg.. I så fall må du ha glatte, tynne dekk på offroadern. Men for all del, du kan jo ta det som en tur Og da går offroadern fin-fint Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du må ha racer. Skal du sykle hele distansen på en gang? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du må ha racer. Skal du sykle hele distansen på en gang? 8560536[/snapback] Han skal vel sykle den store manndomsprøven som den vel heter Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du må ha racer. Skal du sykle hele distansen på en gang? 8560536[/snapback] Han skal vel sykle den store manndomsprøven som den vel heter 8560545[/snapback] Styrkeprøven heter den. Men skal du sykle styrkeprøven er det et must å sykle mange i gruppe og man må ha helt konkrete planer for når man spiser/drikker og hvor mye man får i seg. Vi snakker tross alt om 20-24 timer non-stop sykling med 120 i puls hele veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå