Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånd fra Firstmile

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med bredbånd fra selskapet Firstmile?

De tilbyr for eksempel 2048/640 kbps for 695 kroner per måned, men setter som vilkår at det er minst 20 interessenter ved hver sentral. De reklamerer selv med at at de vil bygge ut der andre selskaper ikke er like interessert.

Siden deres heter www.firstmile.no

Men er det noen som har positive/negative erfaringer med selskapet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare 13 hos hos jo! For en treig bygd, kan ikke være mange nok som vet om dette her. Får vel sette opp noen lapper rundt omkring! Anbefaler alle på BIRKELAND til å gjøre det samme! :p

Det er vel egentlig ikke særlig vits i å gå rundt med lapper enda.

Det gjorde vi her hvor jeg bor, og det resulterte (kanskje) i at vi nå er 32 registrerte. Men hva hjelper det? Vi får jo ikke bredbånd av den grunn...

Jeg hadde ikke giddet å engasjert meg før firstmile begynner å levere bredbånd. Forløpig så virker det jo ikke som om det skjer en dritt.

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig ikke særlig vits i å gå rundt med lapper enda.

Det gjorde vi her hvor jeg bor, og det resulterte (kanskje) i at vi nå er 32 registrerte. Men hva hjelper det? Vi får jo ikke bredbånd av den grunn...

Jeg hadde ikke giddet å engasjert meg før firstmile begynner å levere bredbånd. Forløpig så virker det jo ikke som om det skjer en dritt.

Tja, de er eneste håp for mange så jeg hadde ikke dømt dem nord og ned før de har fått kommet seg på beina.

Hvorfor vet du at du ikke får?

Lenke til kommentar

hehe

Tror telenor også hadde hatt litt startproblem om dem hadde lovd noe slikt det firstmile gjorde kan i ettertid se ut som en gedigen blemme, men det er jo i utgangspunktet en genistrek.

Men skal dem bygge ut alle steder med 20, alle steder hvor telenor ikke bygger ut (snakket faktisk med telenor om den saken, jo er dere 70 privatpersoner og 10 bedrifter så bygger vi ut på dagen) haha FØCK telenor!

Så slit Firstmile litt, for da sier dem att dem skal bygge opp infrastructuren i norge kraftig fra telenor sine dekningsområder som er ca 22%, til over 90% så jobber du i Firstmile ville jeg tippe att du ikke har mye ferie i vente.

Det finnes selvfølgelig mange tvilere, men jeg håper. Skal vi sitte på gjerde og vente på ¤%&¤%& telenor så ligg dem fleste av oss 6 fot under torva før det skjer noe!

8) 8) 8)

Lenke til kommentar
hehe

Så slit Firstmile litt, for da sier dem att dem skal bygge opp infrastructuren i norge kraftig fra telenor sine dekningsområder som er ca 22%, til over 90% så jobber du i Firstmile ville jeg tippe att du ikke har mye ferie i vente.

Hvor har du disse 22% fra?

Telenor Networks har en dekningsgrad på ca 56% av befolkningen.

De skal visstnok bygge ut 70 nye sentraler i første halvdel av 2002 sier sterke rykter.

Lenke til kommentar
du mener vel 2003? sikkert en skrivefeil :lol:

Keep up the good work. Jeg vil takke deg Agvg. Du har hjulpet mange folk her på forumet med internett og slikt! that is good!

Takker, joda i løpet av første halvdel av 2003 er nok mer korrekt :)

Så får vi se om ryktet har noe for seg.

Lenke til kommentar

Gir egentlig fan i om Telenor hadde 100% dekningsgrad så lenge prisene deres stinker "ran på høylysdag"

Har selv 704/128adsl fra telenor, linja funker stortsett bra den men å betale 550,- i mnd synes jeg er drøyt.

Har ikke mye tro på firsmile, men prisen deres hadde vært hyggelig å kunne få(selv om de også er høy sett i forhold til andre land)

Har lyst på SDSL fra CATCH, men med en etablering på 3300,- + 1.599,-pr mnd for 2Mbit/s blir det nok ikke noe av

Lenke til kommentar
Gir egentlig fan i om Telenor hadde 100% dekningsgrad så lenge prisene deres stinker "ran på høylysdag"  

Har selv 704/128adsl fra telenor, linja funker stortsett bra den men å betale 550,- i mnd synes jeg er drøyt.  

Du får billigere linje enn dette, 495,- koster en tilsvarende linje hos Blucom, Tele2 er enda billigere hvis de har dekning der du bor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...