Miffo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hello, har et lite problem gående her som jeg ikke har peiling på hvordan jeg skal ordne. Jeg bruker NVIDIA GeForce Go 7200 graffikkort som ikke er ferdig oppdatert. Lastet ned driver fra nvidia.com til 7000 serien til Windows XP som ikke fungerte. Så lurer på om noen vet om noen drivere som fungerer? Får en Error melding under installasjonen som sier følgende " Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompitable med din gjeldene maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes" Regner med dt er pga. Media Center Edition? All hjelp blir godt mottat. Takk på forhånd, Miffo. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har samme problemet, bare at det er snakk om en vanlig XP maskin. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 http://www.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
Dingo666 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Husk å avinstallere drivere før dere installerer de nye, nvidia er litt nøye på sånne ting. Avinstaller reboot installer nye drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå