Pelagon Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Telefonen har sluttet å vibrere, den er ca 3 uker gammel. Kan det være noen steder jeg kan ha skrudd det av. I profilen jeg bruker står det at vibreringvarsling er aktivert? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Høyst sannsynlig en feil med vibratoren. Les gjennom bruksanvisningen i vibrator kapitelet og sjekk "Troubleshootinga" (mest sannsynlig bakerst i manualen). Om du ikke får fiksa det da, ta den med forhandleren. Lenke til kommentar
Pelagon Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg fant ut av det, var litt dårlig kontakt med noe i tlf, slo den bare lett i hånden så begynte vibreringa å virke igjen :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :x :-? :o :-? 8) :x :x Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Fakta er vel heller at du dro ut ladekabelen, men synes det er altfor flaut til å kunne innrømme det Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 du hadde vel lekt litt for hardt med vibratorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå