Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Usb-ene funker ikke

Anbefalte innlegg

:no:

Jeg har satt i sammen en ny data, bestående av 2 vanlig usb2 i front, og 6 bak. Jeg prøvde å få musa mi til å virke, men den funka ikke. Heller ikke en annen mus, og da jeg testa minnepinner, funka ikke de heller :hmm: Nå lurer jeg bare på hva jeg må gjøre, så at usb-ene gjenkjenner enheten jeg kobler til, som mus og minnepenn.

Jeg vet ikke helt, men har installert drivere til det nye Foxconn hovedkortet mitt, men det virker som at ingen av usb-ene funker.

De funka på den forje dataen, i hvert fall de 2 i front. Nå vil de engang ikke gjenkjenne samme enheter som jeg har koblet til før :|

Endret av Thor-Petter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjå om alle enheter er installert.

Start->høgre klikk på "Min datamaskin" -> Behandle->Enhetsbehandling.

8557902[/snapback]

Det virker som alle er installert, men det jeg ikke forstår er at usb-ene ikke har noen driver :|

Jeg prøver å oppdatere dem, men det funker ikke. Jeg har lastet de nyeste driverene til Foxconn ned, men de hjelper meg jo veldig :nei:

Lenke til kommentar
Du har ikke USB-drivere ennå. Kommer ikke de først i SP2?

8560216[/snapback]

Jeg har servicepakke 2, men vet ikke hva som skjedde :|

Men håper på et resultat med den linken jeg fikk :D

Takk WannabeZZ :D

Foresten, eguliano, vet du mye om data?

Lenke til kommentar
Neppe. Ikke i forhold til folkene her! : )

8564304[/snapback]

Hei dere, jeg har et lignende problem. Jeg vet at alle usb portene mine funker, men her en dag spilte jeg av musikk fra minnepennen min (MicroMemory, 1GB) så ved et uhell ble den dratt ut av maskinen. Så når jeg skulle putte den inn igjen, så finner maskinen min ikke den i det hele tatt!! :cry:

Hjelp meg! har også et skoleprosjekt på pennen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...