Matias Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vanleg perm med plastlommer. (Y) Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Samme her, vanlig perm med plastlommer. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jepp, perm her også. Vil anbefale på det sterkeste 4 rings-perm! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Matias Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Til kornotene mine har jeg en slags mappe, som ser ut som en liten koffert, med alfabetisk skille. Veldig praktisk. Til fløytenotene mine har jeg diverse ringpermer Lenke til kommentar
Mattenerd Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Må desverre si at jeg er helt uenig med plastlommer. Når man spiller er det veldig nyttig å kunne skrive på notene etter hvert som man får råd, tips eller ideer, derfor bruker jeg en sånn mappe med mange lommer. Den bare brettes ut som et trekkspill med beholdere mellom hvert ledd, og det går også ann å skrive notater på hvert ledd så man kan sortere notene etter sjanger. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Selv har jeg det bare i en haug har vurdert å lage plastlommer lenge, men har aldri satt meg tid til det skal ordne en perm til sommerferien Lenke til kommentar
aemil Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Har de bare i en haug jeg og. Hadde skikkelig system med plastlommer og hele pakka før, men orka ikke fortsette med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå