aldrimerforum Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 (endret) dd Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 DMT Proper MDX Diamond PosTX XPD nei det er så mange så jeg gidder ikke mer :-? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Her kan alle poste hvilke Divxxvid release grupper de synes er bra og ikke. her er mine meninger som jeg kan komme på akkurat nå: PS: list opp bare de som driver med DVD rips! Bra release grupper ViTE DoMiNiOn DVL RSP JAR DcN Dårlige release grupper FMI Kom ikke på noen flere i slengen MÅ BARE SI ATT TMD MOVIEZ SUGER! R så dårlig opptak fra kono! Lenke til kommentar
espanos Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Finner en del ved å søke på XVID og SHAREREACTOR også veit jeg Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 ShareReactor er bra... etter det jeg har erfart ihvertfall... og PostX er bra.. kommer ikke på noen flere nå Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Deviance, LiON, Gimpsrus... mange, alt for mange Nei, jeg mener: Aldri for mange, men jeg husker ikke så mange i slengen Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Deviance, LiON, Gimpsrus... mange, alt for mange Nei, jeg mener: Aldri for mange, men jeg husker ikke så mange i slengen Deviance og Gimpsrus driver ikke med DVD gode og/eller akseptable: ViTE DVL DcN UTi FiNALE SAPHiRE TWCiSO Og så har man en haug med middels og dårlige. Men den værste må ha vært FTF Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 ViTE DoMiNiOn RSP Disse står vel bak alle rippene eg har i maskinen min. nå har eg ca 37filmer. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 fairlight er bra... både spill og svcd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå