-SuperTed- Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Nå prøver jeg å lære meg php...men syns det er litt vanskelig.. men lurer på en ting.. en vanelig fil på weben min er f.eks. index.htm når jeg skal lage php må fila da hete index.php3 ?? får det jussom ikke til at ei fil heter php3 for da blir det bare et vanelig tekst dokument.. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Standard i dag er jo at fila heter php. php3 er for den "gamle" php typen. Lenke til kommentar
-SuperTed- Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 hehe..oki vettke jeg Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 -superTed- du kunnet startet tropic med f.eks "Trenger hjelp til php" Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 ...får det jussom ikke til at ei fil heter php3 for da blir det bare et vanelig tekst dokument.. Åpne Windows Explorer og velg Tools -> Folder options -> View og ta vekk skjuling av kjente formater. Jeg vil tippe at dine filer nå heter something.php.txt. Eller, hvis det ikke er dette som er problemet, så må du assosiere php-filene med et eller annet program for html-editering, f.eks. frontpage, ultraedit, dreamweaver eller bare notepad. Lenke til kommentar
-SuperTed- Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 tanx... men fant ut at php3 var et gammelt format...nå bruker de vist php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå