Liquid Crystal Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette høres ut som det ultimate nerdeproblem men har en misstanke om at jeg har fårr senebetennelse i pekefingeren på høyrehån\musehånda. Greia er at jeg ikke har den fjerneste anelse om hva symptomene for senebetennelse er =P Det dreier seg om muskelen eller sena eller ihvertfall en strek av smerte som strekker seg fra mellom knokene til pekefingeren og langefingeren of ned langs håndbaken. Det gjør mest vondt akkurat mellom knokene of denne smerte avtar lengre bak på hånda. Er bare vondt så lenge jeg anstrenger\bruker muskelen til å trykke eller løfte noe. Kan dette være senebetennelse? Har pågått i noen dager nå. (resulterer bare i at jeg bruker langefinger og ringfingeren på musa selvfølgelig ^^) Takker for svar. Håper selvfølgelig på noe seriøst =) Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hei. Hvis det er en betennelse, bør du merke: hevelse, rødhet og varme rundt "betennelsen." Smerten skal være stikkende eller brennede "følser" Leddet er stivt.. "Aspirin" og ekstra "Vitamine E" hjelper mot problemet, ellers må du til legen for en glukokortison sprøyte. vaio Endret 7. mai 2007 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå