Mr.SS Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 hei folkens ! god jul og godt nytt år! til saken: jeg har en del spill/appz som er uregistrerte i systemet å lurte på om det gikk an og registrere disse manuelt eller noe sånn igjen i registeret? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 I de fleste tilfeller hvor det er nødvendig følger det med en kjørbar fil som legger infoen inn i registeret automatisk, eller? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 men det gjelder ikke i dette tilfellet,noen andre? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hvis du vet hva du skal registrere hvor så er ikke det noe problem: for å komme til registre: start --> run --> regedit gå inn i mappa du skal legge til noe nytt og høyreklick da kommer det opp new (ny på norske versioner) så velger du det trenger og lager deg ny string eller hva det skal være... det går oxo an å lage en .reg fil som gjør disse tingene automatisk men jeg husker ikke kodinga for det i farta nå, kan sikkert se om jeg finner det igjen ett eller annet sted... Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Er saken at du har installa spill på en annen partisjon og formatert windows partisjonen din? I allefall blir cdkeyer etc. Lagret i registret for å hindre at noen skal skaffe den over LAN, så du må reinstalle spillene om du formater. Eller så er det bare jeg som ikke skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå