Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Autofellatio -ekkelt, homofilt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du liker å få smaken av pikk pluss sæd i kjeften så vil jeg påstå at man kanskje har litt "homofile" hormoner i seg. Spise min egen eller andres sæd ville jeg _aldri_ ha funnet på å gjøre det er rett og slett kvalmt, heller ikke å putte ei køkk inni kjeften heller..

De som får til dette må jo like å få pikk og egen sæd i kjeften, så jeg syns jeg ikke det er normalt..

Dette er jentenes jobb ;)

8563100[/snapback]

Så når dama di har sugd deg så sender du henne rett på badet for å pusse tenna?

Jeg ser ingen grunn til ikke å suge seg selv, om man hadde hatt muligheten.

8563247[/snapback]

Nei, hvorfor skulle jeg det..? En jente liker sikkert sæd/pikk likegodt som jeg liker fitte/fittesaft.. Jeg går ikke å pusser tenna etter jeg har slikka fitte..

Lenke til kommentar
Det er da ikke noe mer homo å ha den andre steder på sin egen kropp enn i hånda? Jeg ser ikke homologikken andre tydeligvis kjører her.

Som flere har nevnt trenger man jo ikke akkurat svelge hele greia heller.

8563300[/snapback]

Enkelte er vel litt forsiktig med å si hvilken legning de har antar jeg - Jeg er ikke usikker på legningen min og sier helt klart, det er ikke homofili, men jeg syns det er litt ekkelt, men antagelig, hadde man prøvd hvis man i hele tatt hadde klart å ta tak i foten ved å bøye seg rett ned.

Hvordan kan man være homofil når det ikke har noe med noen fra samme kjønn å gjøre?

8563540[/snapback]

Man suger en penis. Penis= mann + uviten + usikker legning = Dem er homo som suger seg selv !

Lenke til kommentar

du er ikke homo om du suger deg selv... det er en veldig stor forskjell på å suge seg selv (for de som klarer det) og suge en annen gutt.

visst du ikke er enig med meg så bytt det ut med å runke, er du homo om du runker deg selv? tviler på det, selv om du runker deg selv betyr ikke det at du liker å runke andre gutter og liker følelsen av å holde rundt en kuk...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Så dere mener at man kan kysse gutter uten å være homo?

La oss si hver dag, at dere kliner med en kar?

8565357[/snapback]

Folk er gale, de gjør hva som helst. Men man er født med en legning, så for en gutt som er heterofil virker det selvsagt unaturlig å kysse en annen gutt. Men det er jo ikke noe fysisk hinder.

Men såklart, to gutter som kysser hverandre oser jo homofili utad.

Men altså.. Å si at man er homo om man suger seg selv, men ikke om man runker seg selv, så er det en liten logisk glipp. Det handler jo bare om å tilfredsstille seg selv ved å bruke sin egen kropp?

Også at enkelte her bruker argumentet at "en heterofil gutt ikke vil ha sugd en annen gutt". Neivel, hvor mange heterofile gutter her inne hadde runka kompisen sin uten å føle seg homo?

Lenke til kommentar

Vegard har et godt poeng.

Man blir ikke homofil på grunn av ting man gjør - man ER homofil om man er tiltrukket av det samme kjønn. Det er ikke som om det komme en fjøsnisse i Gandalf-stil og gjør deg til homo om du skulle kysse en gutt, når du selv vet at du ikke føler deg tiltrukket av det samme kjønn.

Lenke til kommentar
Også at enkelte her bruker argumentet at "en heterofil gutt ikke vil ha sugd en annen gutt". Neivel, hvor mange heterofile gutter her inne hadde runka kompisen sin uten å føle seg homo?

8565453[/snapback]

Jeg hadde nok følt meg homo før jeg hadde fått tak i stakan hans, så nei, ikke under noen omstendigheter!

Om noen liker å suge kuk, er de i mine øyne homo/bi...

Lenke til kommentar
Her på forumet kaller vi ikke andre brukere idioter, uansett hvor mye rart vi synes de sier. Diskuter sak, ikke person. En post er slettet.

Litt usikker på hvor denne tråden går hen. Her er mye "Sånn er det i mine øyne, så da så". Da blir det ikke rare debatten.

Geir :)

8565854[/snapback]

Jeg mener da det, så skal jeg da endre meningen min fordi noen ber meg om det?

Det blir for teit.

Så dere kan bare fortsette å suge kuker gutter, ingen som rynker panna til dere fordet...

Keep on sucking!

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Om noen liker å suge kuk, er de i mine øyne homo/bi...

8565497[/snapback]

Den kan jeg gå god for, men ikke når det gjelder gutten selv.

Altså, du liker jo å runke (går det fram av postene dine), men du liker ikke å runke andre gutter. Så utifra disse to opplysningene, kan man ikke si at du er homo.

Jeg mener.. Du runker jo for å tilfredsstille deg selv, ikke fordi du tenner seksuelt på å ha en kuk i hånda? Da kan det jo være at noen gutter suger seg selv for å tilfredsstille seg selv, ikke fordi de liker å ha en kuk i munnen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...