Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Autofellatio -ekkelt, homofilt?

Anbefalte innlegg

Kom over og lese litt om Autofellatio på wikipedia, og har hatt en diskusjon med en venn, og han synes at dette er ekkelt og homofilt.

Autofellatio er oral stimulering av ens egen penis som en form av onani.

Hvis du kunne dette, ville du gjort det da? Det er bare 1% av menn som kan dette.

Wikipedia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg blir det en blanding av homofili og hetrofili, altså bifil.

Men mest homofili, da det er snakk om å suge seg selv.

Liker man selve sugingen, eller følelsen av at penis blir sugd? Det har også mye å si ang. legning.

Om man er så desperat at de må suge seg selv, så har de dårlig dametekke, eller lommbok...

Nei, dra'n med hånda å få respekt, sug'n å du vil miste min respekt...

Lenke til kommentar
For meg blir det en blanding av homofili og hetrofili, altså bifil.

Men mest homofili, da det er snakk om å suge seg selv.

8560086[/snapback]

Jeg siterer fra caplex:

homofil,  person som har erotiske følelser for personer av sitt eget kjønn. Substantiv: homofili. Mots. → heterofil og heterofili. 

Så hva har det å suge seg selv med å være homofil? Man trenger ikke nødvendigvis å like andre gutter, noe som gjør deg homofil, for å suge seg selv.

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen fikk meg til å tenke på noe annet. Sett at det var mulig å klone seg selv, så man lagde en eksakt kopi av selg selv som var lik på absolutt alle måter. Og man hadde sex med klonen, ville man da bli homofil? eller blir dette det samme som å stimulere seg selv på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
Nei, dra'n med hånda å få respekt, sug'n å du vil miste min respekt...

8560086[/snapback]

Latterligste jeg har lest. De er jo begge måter å tilfredstille seg selv på, ser ikke forskjellen.

Hadde jeg hatt muligheten til å gi å meg selv oralsex hadde jeg definitivt gjort det. Igjen og igjen og igjen.

8560187[/snapback]

Javell! Så man trenger ikke å være homo fordi man ikke tenner på gutter, men liker å få kjørt en kuk i stumpen og suge kuker?

Nei, man kan vel gjøre de utroligste ting nå for da'n, uten å mene noe med det...

En som liker å knulle gutter og suge kuker vil alltif i mine øyne være skjev...

Lenke til kommentar
Vet om gutter som nyter å bli stimulert i rompa som er superhetro, så ja - det er faktisk mulig. Å "like å knulle gutter" og gi seg selv seksuell nytelse er da to vidt forskjellige ting? Er jeg lesbisk fordi jeg liker å ta på mine egne pupper når jeg onanerer da?

8560533[/snapback]

Nei, har jeg sagt det kanskje?

Om guttene liker å bli stimulert i rumpa ved at noen knuller dem, så har de et problem, for da har de ikke innrømmet for seg selv at de er bi...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...