Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Hvorfor samlet springfield inn penger til simpsonsfamilien rundt juletider? og hva kjøpte de for pengene?

Fordi bart hadde brent opp juletreet og alle gavene. Bart sa han hadde sett en tyv stjele alle gavene og springfield syntes synd på dem. Derfor samlet de inn masse penger. De kjøpte en ny bil som de ødela litt etterpå

 

Du vant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et eller annet om å ikke spille minigolf? Mener det er fra en av de første sesongene, og om så er tilfelle er det lenge siden jeg så den. Han og Bart begynner å konkurrere (i virkeligheten en konkurranse mellom ned og homer) så blir de enige om å spille uavgjort.

 

Men som sagt. Jeg mener det er et bilde av at han sier han ikke vil spille mer. :innocent:

 

edit; ser det er et klipp fra "Dead Putting Society". (tror jeg) :tease:

Endret av reverto
Lenke til kommentar
Det var noe som tok tak i ham inni hullet man ser ved siden av hodet til Rod, det er Homer og Marge som er nakne inni.

 

Det er korrekt.

 

200px-The_Simpsons_5F18.png

 

Ah. Det kan det også være. Husker det nå. Tror kanskje bildekvaliteten er for bra til å stamme fra en av de tidligere sesongene.

 

"Dead Putting Society" er fra sesong 2.

 

Sant det, de nyere sesongene har mye mindre grove tegninger. Er vel tegnet på pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...