Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva skjedde første gangen noen prøvde å komme seg til toppen av mount springfield

9371444[/snapback]

 

Er det den episoden hvor Homer klatrer opp ved hjelp av den eplekjeksen som gir energi og greier? Men så blir han egentlig dratt opp av noen sherpaer?

Det var vel Abe og en annen fyr som prøvde først. Han som Abe var med skrev dagbok. Homer fant denne sammen med liket av han. Han hadde bitemerke i armen. Var inne i en grotte.

 

Det er alt jeg husker. Eller er det et annet fjell det?

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar

Jeg regner med at du mener episoden "Bart atfer Dark", siden han faktisk jobber i denne episoden, noe han ikke gjør i episoden "Bart of Darkness".

Bart "jobber" i et "nytelseshus" (bare refferert til the "burlesk house") for å betale for en statue han kom til skade for å knuse da han skulle hente frisbien sin i episoden "Bart after Dark", som er den femte episoden fra sesong 8.

 

Episoden hvor Bart jobber litt for mafiaen heter "Bart the Murderer" og er den fjerde episoden i sesong 3.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at du mener episoden "Bart atfer Dark", siden han faktisk jobber i denne episoden, noe han ikke gjør i episoden "Bart of Darkness".

Bart "jobber" i et "nytelseshus" (bare refferert til the "burlesk house") for å betale for en statue han kom til skade for å knuse da han skulle hente frisbien sin i episoden "Bart after Dark", som er den femte episoden fra sesong 8.

 

Episoden hvor Bart jobber litt for mafiaen heter "Bart the Murderer" og er den fjerde episoden i sesong 3.

9383915[/snapback]

 

hehe ser episoden igjen nå. my bad.

men joa det er riktig det. "burlesk house" (maison derrier)

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...