Gå til innhold

The Simpsons Quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
27. Juli

 

Nytt spm.

 

Hvorfor gikk ikke Marge på skoleballet (prom) med Homer, hvem gikk hun med, og hvorfor giftet hun seg da med Homer?

8566831[/snapback]

Marge skulle egentlig gå på ballet med Artie Ziff, men Homer ga seg ikke på Marge. Han spurte henne om hun kunne "hjelpe han med fransken", og uten at Marge visste det satt de til klokka 1 på morgenen. Marge ble selvsagt kjempesur og ville da selvsagt ikke gå på ballet med han, men Homer trodde fortsatt at han hadde en date. Da han kom til Bouvier-huset likte faren til Marge Homer veldig godt, men ikke overaskende hatet Patty og Selma han (allerede da :!:)..

 

Men til Homers store forskrekkelse kom Artie Ziff også til huset, og tok med seg Marge.

 

På ballet satt Homer aleine på trappa, og Marge kom ut. Han sa "How can the only thing I have been sure about in my whole life be wrong..?". Marge svarte "I don't know, but it is"..

 

Hvorfor hun giftet seg med Homer er ikke visst (såvidt jeg vet), men de ble jo sammen etter Artie Ziff rev over en av Marges BH-stropper og hun kjørte han (?) hjem. Etter det plukket hu opp Homer ved siden av veien og spurte om han ville sitte på..

 

Homer brukte dritmasse på limo, smoking og diverse :cry:

 

Edit: "hommer ga seg ikke" :!:.. Mente selvsagt Homer ;)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
27. Juli

 

Nytt spm.

 

Hvorfor gikk ikke Marge på skoleballet (prom) med Homer, hvem gikk hun med, og hvorfor giftet hun seg da med Homer?

8566831[/snapback]

Marge skulle egentlig gå på ballet med Artie Ziff, men hommer ga seg ikke på Marge. Han spurte henne om hun kunne "hjelpe han med fransken", og uten at Marge visste det satt de til klokka 1 på morgenen. Marge ble selvsagt kjempesur og ville da selvsagt ikke gå på ballet med han, men Homer trodde fortsatt at han hadde en date. Da han kom til Bouvier-huset likte faren til Marge Homer veldig godt, men ikke overaskende hatet Patty og Selma han (allerede da :!:)..

 

Men til Homers store forskrekkelse kom Artie Ziff også til huset, og tok med seg Marge.

 

På ballet satt Homer aleine på trappa, og Marge kom ut. Han sa "How can the only thing I have been sure about in my whole life be wrong..?". Marge svarte "I don't know, but it is"..

 

Hvorfor hun giftet seg med Homer er ikke visst (såvidt jeg vet), men de ble jo sammen etter Artie Ziff rev over en av Marges BH-stropper og hun kjørte han (?) hjem. Etter det plukket hu opp Homer ved siden av veien og spurte om han ville sitte på..

 

Homer brukte dritmasse på limo, smoking og diverse :cry:

8567528[/snapback]

Riktig og et veldig omfattende svar.

Lenke til kommentar

Copyglobalhypermeganet eller Internet King. Copyglobalhypermeganet var det Marge foreslo og det Bill Gates kalte firmaet, mens Internet King var det som stod i annonsen på internett. Internett King er kanskje Homer :hmm:

 

edit: Nå så jeg at du spurte om hva Homer kalte seg, og ikke hva firmaet het. Da er det Internet King.

 

Er så genialt det Homer sier: "Ah, they have the internet on computers now." Og oppkjøpet til Bill Gates var jo ganske smart.

 

Viste det ikke, så jeg måtte skjekke episoden. Fant ut hvilken episode det var ved å søke på nettet. Vet ikke om det er lov, men tenkte det var greit siden ingen svarte (hadde jo gått over to timer også).

 

rawen100: Tror Svein_Jarle missforstod og trodde at regelen betydde at det ikke var lov til å poste innlegg uten et spørsmål.

 

Nytt spm.

Hvilken musikkfestival synes Homer er den største og beste noen gang?

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
rawen100: Tror Svein_Jarle missforstod og trodde at regelen betydde at det ikke var lov til å poste innlegg uten et spørsmål.

8573144[/snapback]

Eh....? Nei, jeg misforstod absolutt ikke. Jeg synes det er totalt latterlig at reglene skal si noe om hvor omfattende et spørsmål kan være. Jeg synes ikke leken blir noe morsom om man bare skal stille one-liner-spørsmål. Det er mye gøyere med omfattende oppgaver.

 

Så trygveaa - slik synsing skal du bare drite i.

 

...Og svaret på siste spørsmålet er Hollabalooza, og med det fortsetter jeg min boikott...

 

 

EDIT: Og det er kanskje en idé å være enige om reglene på forhånd istedet for å lage nye regler hele tiden. Slik fascisme er jeg imot.

Endret av Svein_Jarle
Lenke til kommentar
rawen100: Tror Svein_Jarle missforstod og trodde at regelen betydde at det ikke var lov til å poste innlegg uten et spørsmål.

8573144[/snapback]

Eh....? Nei, jeg misforstod absolutt ikke. Jeg synes det er totalt latterlig at reglene skal si noe om hvor omfattende et spørsmål kan være. Jeg synes ikke leken blir noe morsom om man bare skal stille one-liner-spørsmål. Det er mye gøyere med omfattende oppgaver.

 

Så trygveaa - slik synsing skal du bare drite i.

 

...Og svaret på siste spørsmålet er Hollabalooza, og med det fortsetter jeg min boikott...

8573360[/snapback]

Sorry for det da.

 

Svaret er feil. Siden det ikke er noe ubesvart spørsmål ute nå, kan vi kanskje fortsette med mitt.

 

Hvilken musikkfestival synes Homer er den største og beste noen gang?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...