aklla Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) hun døde i episode 14, sesong 11 hun var på fotball-kamp med simpsons, og noen kaster noe til Homer, som dukker, og dette treffer Maude, og hun faller utenfor arenaen, og ned på asfalten under... se vedlagt bilde... men hvorfor?? det vet jeg ikke... Endret 7. mai 2007 av aklla Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 tror hun ble tatt ut i sesong 10 eller 11, hun ble truffet av sammenpakkete t-sjorter som ble skutt ut av noen kanoner på en stadio og hun falt ned, hun ble tatt av lufta fordi manusforfaterne ville vise at de kunne fjerne en karakter. er ikke sikker på om det er 10 eller 11, men jeg gjetter 11 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå er det gått over en time, så nytt spørsmål Dette er en veldig lett en: Hva heter butikken til Ned Flanders? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Edit: Var for sen med spørsmål The Leftorium Nytt spørsmål: Hvorfor ble Milhouse Mussolini Van Houten først laget? Endret 7. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vel, jeg vet at navnet hans stammer fra mellomnavnet til Richard Nixon. Han var jo med i første episode av simpsons, var han ikke? Kanskje Bart trengte en venn, og karakteren er litt basert på hvordan Richard Nixon var da han var liten? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Vel, jeg vet at navnet hans stammer fra mellomnavnet til Richard Nixon. Han var jo med i første episode av simpsons, var han ikke? Kanskje Bart trengte en venn, og karakteren er litt basert på hvordan Richard Nixon var da han var liten? 8559142[/snapback] Ikke noe av det var riktig. Edit: Jeg vet ikke noe om at navnet stammer fra Nixon. Endret 7. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Han ble først laget for å være med i en reklame for en sjokolade som er kalt Butterfinger Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Han ble først laget for å være med i en reklame for en sjokolade som er kalt Butterfinger 8559309[/snapback] Det stemmer. Bart trengte en bestevenn. "I´ll be your best friend!" Milhouse "You allready are..." Bart Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Nå er jeg forvirret Hva stemmer? At Bart trengte en bestevenn eller at han ble laget for den reklamen? Jeg tipper at han ble laget for den reklamen, men det var sikkert en av de som tegner The Simpsons som hadde tegnet han, så når Bart trengte en bestevenn tok de med han i stedet for å lage en egen figur. EDIT: Nytt spm: ***Tenke på noe som er vanskelig å bare søke for å finne svar*** Hvorfor har ikke Homer hår på hodet? (utenom de to-tre som han lager hentesveis med) Er en episode der det svaret blir vist. Endret 7. mai 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Nå er jeg forvirret Hva stemmer? At Bart trengte en bestevenn eller at han ble laget for den reklamen? Jeg tipper at han ble laget for den reklamen, men det var sikkert en av de som tegner The Simpsons som hadde tegnet han, så når Bart trengte en bestevenn tok de med han i stedet for å lage en egen figut. 8559427[/snapback] Begge deler stemmer. Bart trengte en bestevenn i en reklame for Butterfinger. Sjekk her http://youtube.com/watch?v=gFWFmHJbfZI Endret 7. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hvorfor har ikke Homer hår på hodet? (utenom de to-tre som han lager hentesveis med) Er en episode der det svaret blir vist. 8559427[/snapback] Fordi han river mer og mer hår av hver gang han får høre at Marge er gravid. Litt når han hører det første gangen, litt mer andre gangen og resten med Maggie. Edit: Nytt spm.: Hva er Jimbos fulle ekte navn? Endret 7. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Homer rev av seg håret når han fikk vite at Marge var gravid EDIT: Æsj.. litt for sen Endret 7. mai 2007 av Svein_Jarle Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Nytt spm.: Hva er Jimbos fulle ekte navn? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvorfor har ikke Homer hår på hodet? (utenom de to-tre som han lager hentesveis med) Er en episode der det svaret blir vist. 8559427[/snapback] Fordi han river mer og mer hår av hver gang han får høre at Marge er gravid. Litt når han hører det første gangen, litt mer andre gangen og resten med Maggie. Edit: Nytt spm.: Hva er Jimbos fulle ekte navn? 8559527[/snapback] var ikke det et jævlig femi navn, kommer ikke på det Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 var ikke det et jævlig femi navn, kommer ikke på det 8559629[/snapback] Ikke noe spesielt femi. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 oi... eh.. Corky Jimbo Jones..? Eller er det mer..? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) oi... eh.. Corky Jimbo Jones..? Eller er det mer..? 8559648[/snapback] Riktig! Corky "Jimbo" Jones. Din tur. Endret 7. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Okei, da tar vi en lett en... Hva het albumet til den avdøde jazz-legenden? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Okei, da tar vi en lett en... Hva het albumet til den avdøde jazz-legenden? 8559716[/snapback] Sax on the beach? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sax on the Beach hvis det er Murphy du tenker på da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå