Deosl Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 En rød camaro? Corvette? Er kabriolet i hvert fall...Stund siden Simpsons: Hit & Run... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Siden jeg må legge meg, svaret er Longhorn. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Okei, da tar jeg neste Bart har i en alder av ti år klart å skaffe seg to erkefiender. Hvem? Jeg skal ha navnet på begge. Nei, det holder ikke med bare den ene. Jeg presiserer - det holder ikke med bare den ene... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Okei, da tar jeg neste Bart har i en alder av ti år klart å skaffe seg to erkefiender. Hvem? Jeg skal ha navnet på begge. Nei, det holder ikke med bare den ene. Jeg presiserer - det holder ikke med bare den ene... 8784706[/snapback] Selvfølgelig Sideshow Bob, og nummer to, mener jeg er Principal Skinner. Jeg så en Simpsons episode i går (mener det var sesong 3 eller sesong 5) hvor det ble nevnt. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Det er ikke Skinner, jeg tror han heter Dr. Doom. Han har et radioprogram. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) er det ikke dr. demento http://en.wikipedia.org/wiki/Dr._Demento pluss sideshow bob Endret 5. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Moe er vel heller ikke bestevenn, men han er vel ikke fiende heller! Is there an Al... last name Coholic there?- Let me check... Is there an alcholic here? Endret 5. juni 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Vel, hvis dere ikke tenker på Skinner, må det være tre stk. Fordi i følge Bart og Lisa i en episode (i sesong 3 eller sesong 5) som jeg så i går, så er Skinner en av Barts "arch-nemesis-er" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 In The Simpsons episode "Sideshow Bob Roberts", Bart's two mortal enemies are revealed to be Sideshow Bob and, without any earlier or later explanation of this claim, Dr. Demento Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Yepp. Dr Demento og Sideshow Bob er rett.. Er ganske bra. "Oh, I'm only ten, and yet, I have managed to get two mortal enemies" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 da tar jeg en da Hvilken Tv karakter har Simpsons som sitt favoritt program,(hint, skuespilleren som spiller denne karakteren har også simpsons som sitt favoritt program) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 skal gjøre det lett, en fra the simpsons har hatt gjesterolle i serien denne karakteren er fra, og skuespilleren som spiller denne karakteren har hatt gjeste rolle på the simpsons Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jack O'Neill? Richard Dean Anderson? MacGyver? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Jack O'Neill er riktig Han Bruker Do'h like mye som Homer og snakker om serien rett som det er Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Ok, hva heter butikken like ved Moe's Bar? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Åkei, den er vanskelig å si, for steder i Springfield bytter plass så ofte som bare juling. Av og til er Moe's Bar midt ute i gokk uten umiddelbare naboer, og av og til er den midt i hovedgata.... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ok, nytt spørsmål da. Litt enklere tror jeg, men fortsatt nogent vanskelig. Hva er telefonnummeret til Moes bar? Edit: Skal vi bare ta en enkel en da? Hvilken sektor jobber Homer i? Endret 5. juni 2007 av lago Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Han jobber i sektor 7-G Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Konfirmerer svaret! Kjør på med neste fråga! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 Ok, nytt spørsmål da. Litt enklere tror jeg, men fortsatt nogent vanskelig.Hva er telefonnummeret til Moes bar? Edit: Skal vi bare ta en enkel en da? Hvilken sektor jobber Homer i? 8790851[/snapback] Jeg ble litt nysjerrig Hva er nummeret til Moes bar da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå