Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 sier 7 jeg da Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg er rimelig sikker på at jeg har hørt tallet 8 i den sammenhengen.. Så 8 eller fler, tenker jeg! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 haha, leste om sideshow bob i går, han har vært med i 10 episoder(som hovedperson, han er vært i bakgrunnen på flere) men i en episode prøver han ikke å drepe bart, da det hjelper hverandre, så det er vel 9 ganger han prøver å drepe bart Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er forresten episoden hvor familien drar til Italia for å hente hjem den nye Ferarrien til Mr. Burns. Bob har rukket å bli en populær mann i en liten Italiensk by. Men synes tydelig at han pønsker på noe drap på slutten av episoden... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 den episoden han ikke prøver å drepe bart i er, brother form another series, Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ok. Jeg oppdaget at spørsmålet mitt var ganske dårlig. Faktisk opptil umulig å svare på. Teller det når han prøver, men angrer seg. Hvor mange forsøk pr episode, etc. Det blir rett og slett umulig om man ikke nøyaktig definerer hva som er et mordforsøk. Så jeg spør i stedet: Hva heter sideshow bob på tysk? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er dumt at man ikke kan skjekke om andre ser på wikipedia,google,osv...Vedder på at de fleste gjør det, men jeg tipper seite Vorstellung bob eller noe ? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hmm. Det har gått mer enn 2 timer uten rett svar, så da kommer nytt spørsmål (i følge reglene). Først svaret: Tingeltangel Bob Nytt spørsmål: (tar en litt lettere denne gangen) Hva heter kona til Apu? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 det er noe med thunbergi eller noe trur jeg Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hmm. Det har gått mer enn 2 timer uten rett svar, så da kommer nytt spørsmål (i følge reglene). Først svaret: Tingeltangel Bob Nytt spørsmål: (tar en litt lettere denne gangen) Hva heter kona til Apu? 8693535[/snapback] Manjula. Samme spørsmål er et par sider tilbake! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg kan gi et lite hint: maskulinjesusfødedag Edit: Poor Leno: korrekt. Endret 24. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Siden Poor Leno tydligvis ikke har tenkt til å ta et nytt spørsmål, tar jeg et: Hvor er Mr. Burns fra (altså fødestedet)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Siden Poor Leno tydligvis ikke har tenkt til å ta et nytt spørsmål, tar jeg et: Hvor er Mr. Burns fra (altså fødestedet)? 8707320[/snapback] Bismark? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 hvilken tv show vert og komiker har vært skribent for the simpsons Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Fullfør denne dialogen: Homer: "I guess you could say he's barking up the wrong Bush" x: "___________" Homer: Do'h! Kanskje den morsomste vitsen på Simpsons (synes jeg da ) Hva sier "x" og hvem er "x"? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Homer sier til seg selv inne i hodet noe sånn som: That it, the cleverest thing you'll ever say and nobody heard it. Ett av mine yndlingssitater også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå