Jason P. C. Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Og så skreik han til Moe, Krusty, Lisa og Homer. Men jeg husker ikke hele remsen. "You ugly, hatefull man" sa han til Moe ihvertfall Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Banneordet er vell Hell? Husker også noe med ding dong crap Det jeg sikta til må nesten godtas med dette svaret. Det jeg tenkte på var den fantastiske avslutning på en diddely-rant med "AAAAAAAAAAAAAW Hell diddely ding dong crap!" Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Stemmer Hva tok faren til Nelson fra moren da han dro? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Stemmer Hva tok faren til Nelson fra moren da han dro? Denne blir spennende, jeg har aldri hørt at faren tok noe. Jeg har dog hørt to forskjellige forklaringer på hva det var han skulle ut for å kjøpe - både pop-tarts og sigaretter er nevnt i den sammenhengen. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Han sa han skulle kjøpe det ja, men han tok også noe fra moren Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nei, men han tok det fordi det fordi det var verdt penger, ville jeg tro. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Denne er vel dau? Da tar jeg en litt vanskelig. Vi får vite at Homer, Lenny og Carl hadde en til kompis under oppveksten. Hva var hans navn? HINT: Han blir nevnt når en viss person blir introdusert av Homer til folka i Moe's Pub. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hmm, ett hint til? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Hmm, ett hint til? Hvis jeg sier hvem som sier navnet på denne gamle kompisen, blir det for enkelt. Så jeg skal gi dere et lite hint til. Carl sier: "They never found his head" - med andre ord, denne personen er død og blir aldri nevnt ellers. Edit: skriveleif Endret 29. oktober 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Er dette fra en av de nyeste episodene? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er dette fra en av de nyeste episodene? Er fra 2003. Nytt hint. Det er Mona Simpson (moren til Homer) som sier dette navnet Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Stevie McGregor. Husket scenen, men måtte se episoen igjen for å komme på navnet. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Stevie McGregor. Husket scenen, men måtte se episoen igjen for å komme på navnet. Riktig Jeg visste den kom til å bli en nøtt, for han blir jo ikke nevnt ellers Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ok, ingenting har skjedd på en stund her, da kjører jeg i gang med nytt spørsmål. Nelson Muntz sin far stikker av. Når han en dag kommer tilbake, forteller han hva som egentlig skjedde. Hva skjedde egentlig? Stemmer Hva tok faren til Nelson fra moren da han dro? Men jeg er nysgjerrig på denne... Kan The Boss fortelle oss hva det var? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Han spiste en peanøtt, var allergisk, fikk hevelser i ansiktet, ble kidnappet av et sirkus 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sikkert youth, beauty, self-esteem eller noe sånt Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Han spiste en peanøtt, var allergisk, fikk hevelser i ansiktet, ble kidnappet av et sirkus Korrekt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva het internettfirmaet Homer startet? Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det var forøvrig Marge som fant på det navnet! Firmaet het: supercompuglobalhypermeganet.com Hva var navnet på Moe`s bidrag til Springfields første og eneste filmfestival? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå